2020-ban nagyot ment a Dior keresztnév az USA-ban, derül ki a Social Security Administration (Egyesült Államok Társadalombiztosítási Igazgatósága) közleményéből. A név egyre nagyobb iramban jön fel a legnépszerűbb fiúnevek listáján. Míg 2019-ben az 1302. helyen volt a népszerűségi listán, addig 2020-ra már a 868. helyen volt. 2021-re a Dior név azonban nemcsak a fiúknál, de a kislányoknál is egyre kapósabb név lett: 2020-ban 605 kislányt és 258 fiút neveztek el így. Sean Love Combs, avagy Puff Daddy is ezt a nevet választotta elsőszülött fiának, akinek a teljes neve Justin Dior Combs.
Persze nem csak a Dior keresztnév populáris: a Chanel, az Armani és Cartier is sok szülő választása, a szakemberek szerint a jelenség pedig egyáltalán nem új keletű. 1920-ban például, amikor a Rolls-Royce autók betörtek a piacra, a Royce név lett felkapott, a szokatlan névválasztás pedig egyértelműen azzal magyarázható, hogy a szülők hisznek benne, egy luxusbrand neve sikerre, csillogásra és gazdagságra determinál.
Forrás: Huffington Post Fotó: Getty Images