Aki esetleg eddig azt hitte volna, hogy a fehérnemű-reklámmal már semmi újat nem lehet mutatni, az hatalmasat téved: az inkognitóban sokkoló Rihanna legutóbbi Fenty kampányában tíz olyan New Orleans-i motoros kapta a főszerepet, akik látványos motoros szettekben, hangos, rószaszín felnis motorállatokon koptatják az aszfaltot sok-sok éve. A New Orleans’ Caramel Curves névre keresztelt csapatot Nakosha “Coco” Smith és Shanika “Tru” Beatty alapította 2005-ben, akik a Fenty kampány kedvéért neccharisnyára és magassarkúra cserélték – nem mellesleg – egyedi, nagyon feltűnő motoros felszereléseiket. A csapat ugyanis már korábban sem kért az unalmas outfitekből, feltűnő, színes, csillogó, fényes (de biztonságos) holmikba bújtak. Ezek után néhány szexi fehérnemű már meg sem kottyant.
A Fenty kollekció ezúttal is szexi, fülledt, színes – a többi pedig kizárlóga a viselőjén múlik. A motoros lányok mindenesetre bizonyítják, a szexiség és a vagányság kéz a kézben járnak.
A kampány fotóit Shaniqwa Jarvis fotós készítette.
Nézd meg a kampányt videón!
Forrás: Vogue Fotó: Fenty