Extravagáns Manolo Blahnik külsőt kaptak a Birkenstock papucsok, amelyek így nemcsak pokoli kényelmesek, de elbűvölőek is lettek.
Az exkluzív kapszulakollekció a Birkenstock két klasszikusát, az Arizona és a Boston papucsokat gondolja újra, amelyeket méretes kristályokkal raktak ki, illetve királykék, fukszia és fekete színben, fényes és matt változatban tervezték meg azokat úgy, hogy a spanyol tervező stílusát összetéveszteni ne lehessen. (Arra talán sokan emlékeznek, hogy Manolo Blahnik Carrie Bradshaw kedvenc tervezője volt a Szex és New Yorkban). A két márka együttműködésének célja az volt, hogy időtálló, minőségi dizájndarabokat tervezzenek.
Nem ez az első alkalom, hogy a két brand összeállt, a Manolo Blahnik és a Birkenstock rendkívüli együttműködése még 2020-ban kezdődött, amikor Manolo és unokahúga, Kristina Blahnik bevállalták, hogy szerepelnek a Birkenstock tavaszi–nyári kampányában. „A Birkenstock mindig is a ruhatáram része volt – imádom és sokat hordom. Örülök az együttműködésnek. Csodálatos dolog a Manolo Blahnik esztétikája a Birkenstock mindennapi kényelmével kombinálni!” – mondta a nemrég az ötvenedik szülinapját ünneplő tervező.
A papucsok ára 495 és 595 euró között mozog, a kollekciót pedig március 24-én dobják piacra.
Forrás: Vogue Fotó: Birkenstock x Manolo Blahnik