A friss kollekció egy fehér-színes és egy fekete-fehér pólót, egy barna sapkát, egy barna sortot, illetve három különböző színű, az Okkul Shadesszel kollabban készült napszemüveget tartalmaz. Ezek mindegyike olyan, a gyerekkorunkat idéző motívumokat jelenít meg, mint a plüssmaci, a pöttyös bögre, a szikvíz vagy a klasszikus varrású focilabda.
„Aki valaha alkotott valamit, annak nem kell bemutatnom, milyen érzés viszontlátni a gyerekkorodat a saját munkáidon. Ott jön el az a pillanat, amikor elengeded a mások által kijelölt utat, és elkezded a sajátod járni. Ott érkezel meg” – fogalmaz Juhász Marci. „A második kollekciónkon még az elsőnél is jobban érezzük ezt, nemcsak én, de mindenki, aki dolgozott rajta. Csodálatos pillanat volt a többiekkel ötletelni ezekről, és osztozni az emlékeken, szimbólumokon.”
A Boga második kollekcióját egy privát eseményen mutatták be a Zappi Napoletana étteremben, ahol zenészek, influenszerek, divatszakemberek foghatták először kezükbe az új darabokat, ráadásul egy, a vidéki Magyarországot megidéző nosztalgikus környezetben. Az eseményen egy kerekasztal-beszélgetés keretében Juhász Marci Stotz Nati tervezővel, Kerényi Virág divattervező-stylisttal, illetve Kloff Dávid influenszerrel beszélgetett a márkaalapítás örömeiről és nehézségeiről, hiszen mindegyikük tudja, mennyi álmatlan éjszakát okoz egy ruhabrand elindítása, már ha okoz egyáltalán.
A Boga mindkét kollekciójának darabjai elérhetők a márka frissen indult webshopján, a www.bogaclothing.com oldalon.
Fotó: Wilhelm Laura