Az art deco ihlette kollekció neve egyrészt arra utal, hogy a Lilla Sellei Bags termékeket a tervező, Séllei Lilla hosszú életciklusra szánja, örök garanciával. De a Kortalanság arra is rámutat, hogy a fő célcsoporton, az anyákon kívül ma már megjelentek a vásárlók között a kis- és kamaszlányok, valamint a nagymamák és a dédik is.
Nem véletlen, hogy kampányfotózás is több generáció részvételével zajlott, a hároméves óvodástól a 60 pluszos nyugdíjas nagymamáig szerepelnek nők a képeken. Hámori Zsófia kamerája elé ezúttal Séllei Lilla, az anyukája és a lánya, valamint a nagynénje, az unokahúga és annak lányai álltak.
„Szeretnénk felhívni a figyelmet a nők összes korosztályára a társadalomban, szeretnénk őket láthatóvá tenni, kiemelni, hogy mindenkinek világos legyen: A szépség kortalan” – mondta a tervező, és hozzátette: „Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a Lilla Sellei Bags márka termékei trendeken kívüli, funkcionális, örök darabok, amelyeket a mindennapok szuperhőseinek, a hétköznapi nőknek tervezünk, erre is utal a név.”
A teljes kollekciót itt nézheted meg.