Új webshop indult magyar dizájnerekkel és kézművesekkel

2015. december 03. |

Egy közgazdász és egy reklámos anyuka összefogásából született meg a Krafty, ahol csak magyar designerek és kézművesek árulnak. Céljuk a hazai kreatív kisvállalkozások felfuttatása.

Egy közgazdász és egy reklámos anyuka összefogásából született meg a Krafty: Koltányi Viktória és Veidner Szandra mindig is szerették a minőségi, egyedi kézműves termékeket. Olyan online piacteret álmodtak meg, ahol bemutatkozhatnak az ismert designerek mellett a kis kreatív alkotóműhelyek is. Azt, hogy milyen nagy szüksége van a kézműves kisvállalkozásoknak a megjelenési lehetőségre az is mutatja, hogy a november elején indult Krafty-n bemutatkozók 92%-a nő, 52% vidéki és 72%-nak nincsen webshopja sem. A kreatív és design vásárokon való részvételen kívül ez jó lehetőség nekik arra, hogy egy színvonalas oldalon, az interneten is megmutassák magukat a szélesebb vásárlóközönségnek.

A Krafty olyan, mint egy nagy design vásár, ami az év minden napján online elérhető. Az oldalon számos kreatív szűrő ad tippet, hogy a sok termék közül megtaláljuk a legmegfelelőbbet, ha például ajándékot keresünk valakinek.

A konyha ördöge, természetesség híve, művészlélek, könyvmoly

Csak a karácsony kifejezésnél 24 különböző szűrővel állítható be, hogy milyen ajándékot keresünk. Az oldal legnagyobb előnye, hogy a divat, szépségápolás, gyermekruha -és játék, ékszer, lakberendezés témakörében egy helyen találhatóak meg a szép, egyedi tervezésű, kisszériás termékek: a vásárlás pedig közvetlenül a kézműveseknél jelentkezik. Az oldal tehát közvetítő szerepet tölt be az országszerte alkotó kisvállalkozások és a vásárlók között: egy vásárlás alkalmával pedig bármennyi alkotó termékét betehetjük a virtuális kosárba. Egy gyönyörű, jól rendszerezett oldal, ahol kényelmesen, akár bankkártyával is lehet vásárolni

“Számos országban jól bevállt modell, hogy egy színvonalas piactérre gyűjtik a helyi kreatív vállalkozások termékeit. Ez az alapötlet, kiegészítve a mai korban elvárható kényelmes vásárláshoz szükséges funkciókkal, beleértve a bankkártyás fizetést is. Azt, hogy ez jó irány, az is igazolja, hogy az eddigi vásárlások több, mint 90%-a bankkártyával történt” – mondja Veidner Szandra, a Krafty egyik tulajdonosa.

A Krafty megálmodói azt szeretnék elérni, hogy ez az igényes online piactér segítse a hazai vállalkozásokat. “A Krafty nekünk egy társadalmi vállalkozás is – mondja Koltányi Viktória – hiszen az üzleti célok mellett egy nagyon fontos missziója is van. Összefogja és támogatja a hazai alkotók, tervezők kisvállalkozásait, amelyek mögött többnyire szintén vállalkozó anyukák állnak. Szeretnénk a vásárlók felé kommunikálni a manufakturális keretek között előállított termékek értékét. Fontosnak tartjuk, hogy egy idő után mindenki tudja, hogy ha valaki a Krafty-n vásárol, akkor nemcsak egy szép, egyedi termékhez jut, hanem egy hazai kisvállalkozást is támogat ezzel.”

Szólj hozzá te is!

Kapcsolódó cikkek

Még több Életmód

Kakaós fergetegparti Joulupukkival Budapesten gyerekprogram

Kakaós fergetegparti Joulupukkival Budapesten