Mivel A szolgálólány meséje elég népszerű sorozat, elsőre talán jó ötletnek tűnhet élni a merchandising lehetőségével és mindenféle ötletes terméket gyártani belőle. Csakhogy érdemes egy percre megállni és elgondolkodni a sztorin. Mert aki végignézte a gyötrelmes, nemi erőszakkal, elnyomással és családok szétszakításával nyomasztó második évadot, az valószínűleg nem szívesen tölti ki az „Offred” névre keresztelt rozét a poharába.
A Lot18 kénytelen volt egy nappal később visszahívni A szolgálólány meséje ihlette borokat, melyben egyébként háromféle – az Ofglen, az Offred és a Serena Joy – verzió kapható. Mindezt azután, hogy Twitteren rengeteg nő kiakadt, voltak, akik úgy fogalmaztak, hogy a cég „marketinget csinál a nemi erőszaknak”, mások azt nehezményezték, hogy a kapitalizmus egy ilyen fontos témából is banális bóvlikat csinál. Külön problémássá tették a borokat a címkéken álló, frappánsnak szánt leírások, különösen ez az Offred üvegén olvasható mondat: „Felesleges lenne ellenállni a bor selymes, vonzó föld jegyeinek, szóval jobban teszed, ha megadod magad”. Sajnos egy nemi erőszakot középpontba állító sorozat esetében az ilyesmi elég rosszul veszi ki magát.