Rácz Anikó „kis kanapészabósága” az elmúlt tíz évben sikerrel erősítette meg pozícióját a magyar piacon. A Hannabi értelmezésében a kanapé nem pusztán egy kényelmes bútordarab, hanem egyenesen az otthon lelke – egy sokoldalúan használható, ergonomikus, esztétikus és strapabíró „családtag”, ami évtizedeken keresztül velünk marad, és nem utolsósorban a fenntarthatóság jegyében készül.
A Hannabi kínálatában eddig is megtalálhattuk azokat a tárgyakat, melyek praktikus és kényelmes kiegészítői lehetnek az általuk tervezett ülőbútoroknak. A szinterezett alumíniumötvözetből készült monokróm dohányzóasztalok, tálcák, hát-, illetve kartámla polcok mellett a különféle méretű és vastagságú párnák a kanapék tökéletes „hozzávalóiként” teszik teljessé a nyüzsgő hétköznapokat és a pihenéssel töltött hétvégéket. A márka az utóbbi időben egyre nagyobb figyelmet szentel annak, hogy minél több hasonló, a kanapék környezetét „átmelegítő” tárgy készüljön a Hannabi filozófiájához hűen: hazai gyártókkal együttműködésben, örök életre tervezve.
A márka japán hatású NANA szőnyegei néhány évvel ezelőtt mutatkoztak be – a kollekció letisztult darabjait egy kis, alföldi szőnyegszövő üzem munkatársai készítették, kiváló minőségű, tartós alapanyagokból. A most debütáló új gyapjúszőnyegek is itt, Papp Ferenc műhelyében készülnek hagyományos módon, kézi technikával.
A Hannabira jellemző minimalizmus az aktuális kollekcióban is visszaköszön: a gyapjú természetes szépsége, melegsége érvényesül a lakástextilekben, melyek nem utolsósorban könnyen tisztíthatók és rendkívül tartósak is.
A dizájn és az otthon szerelmesei a showroom falain túl, a S/ALON Budapest lakástrend kiállításon is találkozhatnak a Hannabi márka termékeivel, szeptember 24. és 26. között.
A SOFT kollekció régebbről ismert és újonnan bemutatkozó darabjai – párnák, szőnyegek, lakástextilek – online rendelhetők a Hannabi weboldalán.
Fotók: Barbay Csaba, Kmetykó János, Mohai Balázs