Jeff Koons ezúttal egy BMW-t borított giccsbe

2022. március 04. |

Mindössze 99 darab készült a Koons által tervezett limitált szériás kocsiból, ami az idei Frieze Los Angeles művészeti és dizájnvásáron is ott lesz.

A 8 X JEFF KOONS a BMW és a pop art művész kollaborációjából született: a giccskirály sárga és kék színekbe, és a pop art esztétikájához híven képregényekből kölcsönzött vizuális elemekkel dekorálta a csúcsautót. A guruló műalkotásból mindössze 99 darab készül, és bár már tavaly ősszel debütáltak a világ különböző exkluzív dizájnexpóin, a nagyközönség csak az idei a Frieze Los Angelesen láthatja majd.

jeff-koons-bmw-auto-pop-art

A sportos BMW-t összesen 200 óra alatt borították tetőtől talpig pop artba 11 különböző szín kombinálásával. Az autó belső tere szintén a képregényekből kinőtt szuperhősök világát idézi – ezt talán legjobban az ülések jellegzetes kék-piros kombinációja hozza be, ami egyből Supermant juttathatja az eszünkbe.

jeff-koons-bmw-auto-pop-art

jeff-koons-bmw-auto-pop-art

Forrás: DesignBoom

Olvass tovább!

Szólj hozzá te is!

Még több Életmód