Tudtad, hogy a Kiehl’s úttörőnek számított a vevőszolgálat terén már 96 évvel ezelőtt?

2019. január 11. |

A manapság átlagosnak számító tevékenységek, mint az ingyenes termékminták átadása, vagy az “elégedettségi garancia” hagyománya a Kiehl’s-nél gyökerezik.

A mai vásárlói kultúrában, bőrápolási termékek vásárlása esetén rengeteg nő igényelne szakértői tanácsadást és további termékmintákat. A Kiehl’s ezeket az igényeket elégíti ki már több mint 90 éve.

A Kiehl’s már hagyományos patikaként is osztott mintát a vásárlóknak.

“A vásárlók a világ minden tájáról elzarándokoltak az eredeti Kiehl’s üzletbe [flagship store], a New York-I East Village-be, ahol minden vásárlónak járt termékminta.”  Harvard Business Review, 2005

Irving Morse, az alapító család tagja volt az 1900-as évek elején. Nagyra becsülte a vásárlókkal kialakított személyes kapcsolatot és bátorította őket, hogy kísérletezzenek a kézzel készült orvosságaival, mielőtt kiválasztják a számukra legmegfelelőbbet. A Kiehl’s “Próbáld ki vásárlás előtt!” gyakorlata vált a gyógyszertár mottójává – és a személyre szabott kiszolgálás értéke a személyre szabott mintázással kiegészítve a Kiehl’s hagyományai közé tartozik azóta is. A Kiehl’s mintázási eljárása nemcsak hasonló programokat inspirált, hanem a modern mintázást, a “szépségdobozok”, mint a Pixibox ötletét is ez adta.

A Kiehl’s-nél az összetevők minőségére és a formulák hatékonyságára koncentrálunk. Magabiztosak vagyunk a termékeink sikerében, ezért ajánljuk, hogy ‘Próbáld ki vásárlás előtt – közölte Cheryl Vitali, a Kiehl’s vezérigazgatója. – 2015-ben több mint 106 millió mintát adtunk át a vásárlóknak. Biztosak vagyunk benne, hogy minden vásárlónk egyéni bőrápolási igényére megtaláljuk a megoldást, és hogy a vásárlóink értékelik, hogy nem kell kockáztatniuk. Kipróbálhatják a terméket és meggyőződhetnek a teljesítményéről a vásárlás előtt.”

A Kiehl’s 100%-os vásárlói elégedettséget akar.

A Kiehl’s-nél nincsenek hagyományos eladók. Látogass el bármelyik Kiehl’s üzletbe a világon és érdekes, tanult, barátságos, segítőkész, fehér köpenyt viselő emberekkel fogsz találkozni.

Ahelyett, hogy csak eladnának, a KCR-ok megfelelő mintákat választanak a vásárlónak, hogy kipróbálhassa őket a vásárlás előtt.

Ez a módszer minimalizálja a vásárlói elégedetlenséget, ezáltal a visszavétel esélyét is. De ha egy vásárló bármilyen oknál fogva mégis vissza szeretné cserélni az egyik terméket, 28 napos termékcsere-garancia keretében a KCR-ok örömmel segítenek találni egy másik alternatívát az először választott termék helyett.

“A KCR-ok azért szeretnek dolgozni járni, mert problémákat oldhatnak meg és taníthatnak közben”  mondta Cammie Cannella, a Kiehl’s Globális Oktatási és Felhasználói Élmény alelnöke.

A Kiehl’s módszer: 

Egy ígéret a vásárlóknak, az összes Kiehl’s üzletben világszerte.

A Kiehl’s szolgáltatásának alapjai és hagyománya, amit több mint 90 éve alkalmaz:

Hallgass a vásárlókra: Az új termékek bemutatása a vásárlók igényeire és javaslataira szabva.

Személyre szabott konzultáció: Ha egy vásárló betér egy Kiehl’s üzletbe, bárhol a világon számíthat a megfelelő termékekkel kiegészített személyes konzultációra, ahol felmérik bőrápolási céljait és problémáit.

“Próbáld ki vásárlás előtt” filozófia: A Kiehl’s hisz abban, hogy a termékek teljesítménye meggyőzi a vásárlókat, de a tökéletes, személyre szabott termék megtalálása érdekében a vásárlás előtt ingyenes termékmintát osztanak a KCR-ok.

100%-os elégedettségi garancia: A Kiehl’s bízik a termékek minőségében és a szolgáltatásaiban. A KCR-ok a legmegfelelőbb termékeket és személyre szabott bőrápolási rutint ajánlanak minden egyes vásárlónak. 165 éves története során a Kiehl’s mindig 100%-os elégedettségi garanciát ajánlott a vásárlóinak.

Egyszerű, tájékoztató csomagolás: A Kiehl’s mindig hit  benne, hogy nem a csomagolás tesz téged gyönyörűvé, hanem a minőségi összetevők, amik hatékonyan segítenek a bőr- és hajproblémákon. Ezért a Kiehl’s elhívatottan keresi a legmagasabb minőségű összetevőket, hogy a legfrissebb tudományos módszerekkel párosítsa őket.

Adj 5 percet, hogy a Kiehl’s szebbé varázsolja a bőröd!

A Kiehl’s-t tradicionális patikaként alapították a New York-i East Village-ben 1851-ben. Termékeiket generációkon átívelve alkották meg és fejlesztették sokrétű kozmetikai, kémiai és növénytani tudás felhasználásával.

Térj be most bármelyik Kiehl’s üzletbe és vegyél részt 5 perces bőrápolási tanácsadáson és vedd át az 5db ajándék termékmintát.

Üzletek:

WestEnd City Center – Budapest, Váci út 3., 1062 Magyarország

Allee Bevásárlóközpont – Budapest, Október huszonharmadika u. 8-10., 1117 Magyarország

Aréna Plaza – Budapest, Kerepesi út 9., 1087 Magyarország

Promóció

Szólj hozzá te is!

Még több Kirakat

Ess szerelembe a Kazar cipőkkel télen is! cipő

Ess szerelembe a Kazar cipőkkel télen is!

Juhász Anna: Álomból összefogás FREYWILLE

Juhász Anna: Álomból összefogás