“A kultúra eddig ismeretlen világokat tárhat fel” – interjú Sztárcsevity Andreával

2019. július 01. |

A Volvo számára fontos a sokszínűség, a kultúra és az úttörő kezdeményezések felkraolása - ezért is döntöttek a Marie Claire-el együttműködésben futó Pura Poesia sorozat támogatása mellett. Ennek kapcsán Sztárcsevity Andreával, a márka marketingigazgatójával beszélgettünk.

Miért döntött a Volvo a kultúra támogatása mellett?

A kultúrának nagyon fontos szerepe van az emberek életében – új, eddig ismeretlen világok tárulnak ki előttük, optimistábbak, boldogabbak, nyitottabbak lesznek… Nem is gondoljuk, milyen sok tehetséges honfitársunk van, akik a kultúra különböző területein már jelentőseket alkottak, de nagyobb közönséghez még juthattak el – bízunk benne, hogy a mi támogatásunkkal az ő munkájuk is elérhetővé válik.

Miért épp a Pura Poesia sorozatát választották?

Nagyon szimpatikus a kezdeményezés, hogy ismert emberek ismeretlen arcait ismerhetjük meg, és segítségükkel új élmények részesei lehetünk… Sokan félnek attól, hogy az online térben nincs létjogosultsága a hosszabb videóknak, de pont ez a sorozat a tökéletes ellenpélda – egyedi tartalommal, izgalmas párbeszéddel sok embert tudunk elérni.

A Pura Poesia műsorában rengetegféle ember megfordult Szabó Simontól Mautner Zsófin át Barabási Albert Lászlóig. A Volvo számára is ilyen fontos a sokszínűség?

Abszolút. A Volvo ízig-vérig svéd márka, ezért is tettük a fejlesztések középpontjába az embert. Az embert, aki lehet férfi vagy nő, magas vagy alacsony, gyerek vagy felnőtt, északi klímában vagy mediterrán országban élő – modelljeink biztonsága, belső formaterve, szolgáltatásai mindenki felé felsőfokúan kell, hogy működjenek.

Az autóipart hagyományosan erősen maszkulin területnek tartjuk. Hogyan lehet nőként érvényesülni ezen a területen?

Magyarországon a Volvót választók 35-40%-a, a márka vezérképviseletén dolgozók fele hölgy, az erős maszkulin jelleg már a múlté. Őszinte leszek: nekem a műszaki, technikai részletek kihívásokat jelentettek, de jó fej munkatársaim vannak, akik minden kérdésemre részletesen és érthető nyelven válaszolnak.

A Pura Poesia is úgy tűnik, mint egy nyitás a nőiesebb, érzékenyebb vonal felé. Ez tudatos döntés volt?

Így van. Habár magát a Volvo logót 1927-ben az erős, férfias jelzők társítása miatt is választották, autóink formája, a választott anyagok, a kínált szolgáltatások egyre több nő szívét megdobogtatják. És nem csak az autóink, de a kommunikációnk is egyre inkább fordul a nők irányába. A Marie Claire-rel hosszú évek óta működünk együtt, legutoljára éppen most áprilisban a lap által szervezett fotópályázat és kiállítás névadó támogatói voltunk, a magazinnal való együttműködésre mindig nyitottak vagyunk.

A Volvóról elsőre talán a megbízhatóság, biztonság és stabilitás jutnak eszünkbe. Milyen értékek számítanak a legfontosabbnak a márka számára?

Környezetünk védelme is a Volvo Cars alapértékei közé tartozik. A Volvók folyamatosan fejlődnek és egyre korszerűbb technológiákat alkalmaznak, de célunk továbbra is az, hogy vezetésük minél egyszerűbb és minél élvezetesebb legyen. Az utastérben használt anyagoknál korántsem csak a kiváló minőség és az esztétikum fontos szempont – a luxus mellett figyelmünk arra is kiterjed, hogy a belső környezet minden szempontból egészséges és megnyugtató legyen.

Tervezik a jövőben más, hasonlóan izgalmas kulturális programok támogatását is?

Igen, nagyon aktívan dolgozunk azon, hogy már a közeljövőben is találkozzanak az olvasók a kultúra más területén is a Volvo nevével.

Promóció

Szólj hozzá te is!

Még több Kirakat

Az ünnepek alatt sem kell lemondani a kényelemről Iszak Eszti és Dallos Bogi kedvenc fehérneműinek köszönhetően dallos bogi

Az ünnepek alatt sem kell lemondani a kényelemről Iszak Eszti és Dallos Bogi kedvenc fehérneműinek köszönhetően

Új bemutatóit és repertoárelőadásait kínálja az újévtől fizetős streamingszolgáltatásban az Opera bemutató

Új bemutatóit és repertoárelőadásait kínálja az újévtől fizetős streamingszolgáltatásban az Opera