Kendall Jenner ezer arca a Reserved új kampányában

2019. október 03.
A Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoa Aboah és Irina Shayk kampányokat követően a lengyel divatmárka, a Reserved, eddigi legnagyobb kampányában ismét világhírű sztárral dolgozik együtt. A 2019/20-as őszi-téli kampány arca Kendall Jenner, a kortárs popkultúra megtestesítője, a social media királynője, a szupermodell.

116 millió Instagram követővel és 180 cm magasságával, magasan a Forbes „legjobban fizetett modellek” listájának élén áll. Kendall Jenner megkérdőjelezhetetlenül napjaink divatvilágának egyik legnagyobb alakja, minden szezonban a világ legnevesebb divattervezőinek kifutóján vonul végig, és a leghíresebb divatházak kampányaiban szerepel.

A Gordon Von Steiner rendezte videóban Kendall a legikonikusabb olasz filmek női főszereplőivé alakul át. Úgy táncol, úgy csábít és kacérkodik a kamerával, mint a legnagyobb filmsztárok. A legújabb RESERVED produkcióban Kendall bebizonyítja, hogy nem csak nagyszerű modell, de színészi tehetségben is bővelkedik.

A RESERVED szürreális divatfilmjében semmi sem egyértelmű. Az alkotók egy olasz, barokk villába repítenek minket, ahol Kendall Jenner álmodozik és ikonikus filmszereplők bőrébe bújik. Könnyedén felveszi a klasszikusokból kilépő olasz arisztokrata, a bohókás táncba belefeledkező retro lány, a ’90-es évek lázadó fiatalja vagy a hatalmas akváriumban úszkáló hableány szerepét. A modellnek több arca van ebben a kampányban: felidézi Sophia Lorent a Házasság olasz módra című filmből, egy másik jelenetben a kislányos Natalie Portmant a Leon, a profiból, egy harmadikban pedig a végzet asszonyát. A divat segíti ebben az ártatlan játékban. Az őszi/téli RESERVED kollekciók extrém inspirációknak adnak; a szezon trendjei a RESERVED-nél megtestesítik a szórakozást, de ezzel együtt teret engednek a főszereplő – a Z generációs stílusikon – álomvilágának és vágyainak kifejezésére.

Gordon Von Steiner, aki a „Ciao Kendall” forgatókönyvírója, rendezője és koreográfusa is egyben. Olyan neves divatházakkal dolgozott már együtt, mint a Prada vagy a Gucci, emellett ő alkotta meg a korábbi RESERVED filmeket, a #ILoveYouCindy-t és a #IcanBoogie-t is. Az új kampányban Jacob K stylist – a Versace bemutatók stylistja –  állította össze Kendall lookjait. Jacob ezelőtt is dolgozott már Kendallel az olasz Vogue címlapján, illetve olyan nemzetközi divatmagazinokkal van együttműködése, mint a Vogue, a W vagy a Dazed.

Kendall, a divatjelenség

Még csak 23 éves, de már kilenc éve meghatározó szereplője a divatvilágnak. Nagyhírű kampányokban szerepelt, olyan luxusmárkákkal együttműködésben, mint a Marc Jacobs, a Balmain, a Miu Miu, a Longchamp vagy az Altuzarra. A 2019/2020-as őszi/téli szezonban pedig a RESERVED arcává válik.

A „Ciao Kendall” kampányvideóban a modell megmutatja színésztehetségét és számtalan különböző szerepet ölt magára, csak úgy, mint teszi ezt karrierjében is– különleges tehetségével úgy alkalmazkodik a különböző stílusokhoz és az új divatirányzatokhoz, akár egy kaméleon. Calvin Klein kampányában ő volt a szomszéd lány, a Japán Vogue címlapján pedig Manga harcosként pózolt. Az olasz Vogue retró hangvételű fotói megmutatták a modell misztikus szépségét, az Estée Lauder kampány pedig a klasszikus vonásait hangsúlyozta ki. Kendall bekerült a Victoria’s Secret szexi angyalai közé, és ezzel egyidőben figyelt fel rá Karl Lagerfeld is, aki több interjúban is megdöbbentő őszinteséggel azt nyilatkozta, hogy amikor Kendallt egy modell válogatás alkalmával kiválasztotta, nem volt tisztában a lány népszerűségével, melyet A Kardashian sztori című sorozatban való szereplésével szerzett. Egyszerűen elbűvölte a lány szépsége és személyisége. Ezzel a nyilatkozatával, pedig egyszer s mindenkorra elvette azt a vádat, miszerint a sztár számos ajánlatot kizárólag híres családjának köszönhet.

Az nem vitás, hogy Kendallnek kezdeti előnyt jelentett közeli rokonsága Kimmel és Kylie-val, azonban a modell megdöbbentő és egyre növekvő 116 milliós Instagram követőtábora a bizonyíték arra, hogy ő napjaink egyik popkultúra jelensége, és olyan híres modellügynökségekkel van szerződése, mint a The Society vagy az Elite, ez pedig igazolja, hogy karizmája, energikussága és kivételes szépsége sokat tesz hozzá a divatvilághoz.

Kendall a címlapokon

14 évesen mutatkozott be a Paper magazin címlapján, ahol Kylie Jennerrel együtt pózolt. Aztán hamar tinisztárrá vált, amikor a Teen Vogue címlapjára került. Ma már, amikor majdnem egy évtizedet tudhat maga mögött a divatiparban, nehéz számon tartani minden egyes címlapmegjelenését. Az egyik legfontosabb mindenképpen a francia Vogue, David Sims által készített címlapja és fotó soroztata, mely a magazin 95. születésnapjának megünneplésére készült. Kendall mellett olyan legendák kerültek a címlapra, mint Christy Turlington, Kate Moss és Gisele Bündchen, ez pedig még inkább jelzi Kendall sikerének mértékét. Russell James fotója, mely az amerikai L’Officiel karácsonyi számában jelent meg, teljesen más, naturálisabb, „nem-divat” jelleget sugall. Ezen a címlapon Kendall lebarnulva és mosolygósan pózol egy kék színű farmer outfitben – átlagos amerikai lánynak tűnik.

A Dazed magazinnak készített, Ben Toms fotózásában készült címlap egy művészibb, formabontó vonalat képvisel. A fotó alatt a következő mondatot olvashattuk: „Kendall Jenner megváltoztatja a divat arcát”, ami sokat elárul a közösségi média divatiparban végbemenő forradalmáról, Kendall pedig kétség kívül ennek az átalakulásnak az egyik vezető képviselője. A nagyszerű amerikai influenszer egy tehetséges modell, aki fotósokat és stylistokat is arra inspirál, hogy látványos és merész fotókat kreáljanak. Az olasz Vogue címlapján egy portrét láthatunk Kendallről, melyen kék szemhéjfestéket és egy vintage frizurát visel, a póz pedig drámai és érzéki egyben. A fotót a híres duó, Mert és Marcus készítette, Kendall neve mellett pedig egyetlen szó állt csak a borítón: „ossessione”, ami megszállottságot jelent ebben az esetben.

Kendall stílusa

Kendall megtestesíti napjaink „huszonéves lány” figuráját, így amikor nem a kifutón szerepel, gyakran a kényelmesebb darabokat választja, annak ellenére, hogy szívesen mutatja meg bátrabban testét.  Bevált választása a farmer, a klasszikus, magasderekú fazon. Ezt előszeretettel párosítja egyszerű, basic pántos topokkal vagy croptopokkal, amikből kivillan kidolgozott hasizma. A napfényes Kaliforniában Kendall bátran visel fürdőruhákat. Szelfik kivágott bikiniben, feltűrt pólóban vagy éppen fehérneműben gyakori tartalmak az Instagramján,  kedveli az ékszereket és a kiegészítőket – túlméretezett karika fülbevalók, chokerek, pilóta napszemüvegek vagy gyémánt köves fülbevalók csak úgy, mint a kalapok a mindennapos öltözködésének kötelező darabjai.

Kendall nagyon érzéki és nőies is tud lenni – kabátot a meztelen testen viselve, az áttetsző ruha Cannes vörös szőnyegén, a testhezálló miniszoknyák vagy a combmagasságban megkötött pántos szandálok a pletykaújságok kedvenc témái bátorságának és vonzerejének vitatásakor.

Nézd meg a teljes sorozatot, kattints a képre!

61 fotó megtekintése

Starring: Kendall Jenner
Director: Gordon von Steiner @ Art+Commerce
Director of Photography: Stuart Winecoff @ Iconic Talent Agency
Global Marketing Director: Monika Kapłan
1st AD: Mathilde Cavillan
Steadicam Operator: Alvaro Carla Jabonero
Production Designer: Andy Hillman @ Streeters
Set Designer: Lorenzo Lazzari

Stylist: Jacob K @ Streeters
Brand Stylist: Michał Kuś
Hair Stylist: Syd Hayes @ Art+Commerce
Make Up Artist: Isamaya Ffrench @ Streeters
Casting & Production: Warsaw Creatives
Movement Director: Victoria Leung @ AJK Agency
Supporting cast: Victoria Leung @ AJK Agency, Giovanni Leone @ Modulo Agency
Post-Production: Platige Image
Graphic Design: Huncwot.com

Local Production in Milan: Lupetta5 & Belowtheline

Songs: 

Rumore by Rafaella Cara

Music & Lyrics: Andrea Lo Vecchio/Guido Ferilli

Publishing: Warner Chappell Music

(Where Do I Begin?) Love Story by Shirley Bassey

Music & Lyrics: Carl Sigman/Francis Lai

Copyright ©: Sony/ATV Harmony / SM Publishing (Poland) Sp. z o. o.

Publishing: Music Sales Publishing / Schubert Music Publishing

Licensing consultancy: CORD Warsaw

Promóció