Akcióvadászat helyett jótékonyság! A dm újraértelmezte a Black Friday fogalmát

2019. december 16.
A dm idén a Giving Friday elnevezésű kezdeményezésével az adományozásra hívta fel a figyelmet, és teljes aznapi forgalma 5 százalékát rászorulóknak adta. Így azok a vásárlók, akik 2019. november 29-én vásároltak a dm üzleteiben vagy online shopjában, vásárlásukkal egy jó ügy mellé álltak, és rászoruló családokat támogattak.

AKAROM Program a hosszútávú segítség

A jótékonysági kezdeményezésnek köszönhetően 17.611.634 forint gyűlt össze, amit a vállalat a Katolikus Karitász AKAROM Programjának folytatására ajánlott fel, amelynek keretében a családok életvezetési és pénzügyi tanácsokat kapnak. A Katolikus Karitász által megalkotott, innovatív fejlesztési programban 150 mélyszegénységben élő család kap segítséget komplex szolgáltatásokkal, annak érdekében, hogy a résztvevők pénzügyi tudatossága növekedjen, és megtakarítást érjenek el. „A program része a Katolikus Karitász öngondoskodást elősegítő programjainak és mint a program nevében szerepel, olyan embereknek szól, akik képesek és akarnak is tenni annak érdekében, hogy életükben változás következzen be.” – számolt be a kezdeményezésről Écsy Gábor atya a Katolikus Karitász igazgatója.

A program célja, hogy a résztvevő családok javítsanak élet és lakáskörülményeiken, tanulják az öngondoskodás folyamatát és szociális helyzetük pozitív irányba változzon meg a program során és azt követően. A program távolba mutató célja pedig, hogy olyan segítő csomagot fejlesszen ki, melynek hozadékaként a segítség módszere és végrehajtása modellként szolgálhat és országosan egyre több helyszínen megvalósulhat és az öngondoskodást elősegítő szociális segítségnyújtás példája lehet.

Fél évre elegendő pelenka adomány 260 kisgyermekes családnak

A drogéria a Katolikus Karitásszal 9 éve tartó együttműködés keretében minden évben megszervezi az Együtt a babákért programot, így évente 260 kisgyermekes család kap fél évre elegendő pelenkát összesen 20 millió forint értékben. „Fontosnak tartjuk, hogy a családok azt az összeget, ami pelenka adományunknak köszönhetően a pénztárcájukban maradt, hatékonyan tudják felhasználni. Ebben segít az AKAROM Program, amelyhez vásárlóinkkal közösen hatékony anyagi támogatást tudunk nyújtani.” – mesélt az együttműködésről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A kezdeményezést a magyarországi dm üzleteken kívül még tíz európai országban hirdette meg a drogéria.

Promóció