Garnier Green Beauty – a fenntartható szépségipar

2022. május 12. |

Napjainkban a környezeti, egészségügyi és társadalmi kérdések minden eddiginél nagyobb jelentőséggel bírnak. Az utóbbi években a fogyasztók elvárásai megváltoztak, az emberek olyan márkákat akarnak, amelyekben megbízhatnak, amelyek átláthatóak és valóban elkötelezettek amellett, hogy jobbá váljanak, különös tekintettel a bolygóra gyakorolt hatásukra.

A Garnier évek óta elkötelezett a fenntarthatósággal kapcsolatban; természetesebb formulákat előállítva, fenntartható és tisztességes kereskedelemből származó összetevőket használva, sőt a szépségápolás tömegpiacán elsőként vezetve be  tanúsított organikus termékeket. A Garnier most még tovább megy, megváltoztatva a szépségipar működését a mindannyiunkat érintő változás élvonalába állva.

A Garnier Green Beauty kezdeményezése a fenntarthatóság mindenre kiterjedő megközelítése. A cél, a Garnier értéklánca valamennyi szakaszának átalakítása, csökkentve vagy megszüntetve a környezeti hatásokat – ennek érdekében a márka már több mint megkétszerezte újrahasznosított műanyag használatát egy év alatt, ipari telephelyeinek csaknem fele már 100%-ban karbonsemleges, 787 közösség már segítséget kapott a Solidarity Sourcing programjain keresztül, és az  összetevők 99%-a már vegán.

Fenntarthatósági jelentésében a Garnier vállalja, hogy 2025-re :

  • Minden termék újrahasznosított műanyagból készül, szűz műanyag felhasználása nélkül
  • Minden csomagolás újra használható, újrahasznosítható vagy komposztálható lesz
  • Az ipari területek 100%-a karbonsemleges lesz
  • A Solidarity Sourcing beszerzési programjain keresztül 1000 közösséget segít a márka
  • Az összes hajápolási és bőrápolási innováció összetevőinek 75%-a bio alapú lesz (megújuló összetevőkkel, amelyek viszonylag rövid ciklusok alatt folyamatosan regenerálódnak).

A Garnier márka már 1989 óta elkötelezett egy állatkísérletek nélküli világ mellett, és büszke rá, hogy összes terméke világszerte megkapta a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében, azaz a  Garnier összes terméke világszerte hivatalosan is állatkísérlet-mentes.  A Cruelty Free International a vezető nonprofit szervezet, amely azon dolgozik, hogy véget vessenek az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.

„Nagyon fontos számomra a környezet védelme, és a mindennapjaimat is próbálom minél fenntarthatóbban élni – mondja Puskás-Dallos Bogi. – A férjemmel különböző ilyen jellegű eseményeken veszünk részt, például Greenpaece-akciók, vagy a Woodapeest kezdeményezés, amellyel a fővárost szeretnénk zöldebbé tenni. Az állatok védelme különösen fontos számomra, és mióta Mimó a családunk tagja lett, ez a téma még érzékenyebben érint. Nagyon megválogatom, hogy milyen márkákkal működök együtt, és mivel a Garnier is egy környezettudatos, fenntartható márka, amelynek célja a környezeti hatások minimalizása, ráadásul minden terméke állatkísérlet-mentes, tökéletes partnerek vagyunk immár több, mint két éve.”

Promóció

 

 

Szólj hozzá te is!

Még több Kirakat

Az illat, amely olyan egyedi, mint te avon

Az illat, amely olyan egyedi, mint te