Egy majdnem tökéletes születésnap (x)

2022. június 01.
Harmincöt felett az ember már ünnepeljen meg mindent – szokta mondani az anyám. Amikor legutóbb közelgett a születésnapom, gondoltam is egy nagyot: ideje megnéznem Európa legszebb tengerpartját. Irány Bari! Előre elképzeltem, milyen lesz frissen, kipihenten visszajönni az irodába, a délolasz napsütés csókjaival a bőrömön... Hát, végül nem csak a napsütéstől pirult az arcom.

Teljes extázisban voltam, ahogy felszállt velünk a gép. Stresszes időszak volt mögöttem, ráadásul az utazás előtti hétfőn még egy király kis torokgyulladást is összeszedtem a bekapcsolt klímától, kapkodtam az antibiotikumot, mint a parancsolat. Hiába, úgy tűnt, rám fér a pihenés, a csavargás, a mennyei kávék és a tenger. Találtam egy mesés wellness hotelt, ahová volt reptéri transzfer is, minden készen állt a jól megérdemelt lazításhoz.

Bár már javában tombolt a nyár, mégsem volt oltári a nyüzsi, volt időm bejárni a várost, megnézni Európa legszebb tengerpartját, utána pedig átadni magam a wellness részleg kényeztetésének. Kezdettől fogva éreztem, hogy jó hétvége lesz – így valójában nem is lepődtem meg, amikor újra meg újra összeakadt a tekintetem az úszómesterével. Mario elképesztő édesen beszélt angolul, megkérdezte, mit fogok megnézni a környéken, és adott tippeket is. Másnap délután ki is kérdezett, elmesélte, hogy ő is járt már Budapesten, és imádja a várost, és szerinte a magyar nők a legszebbek a világon. Kicsit bántam is, hogy hamar eljött a vasárnap, ráadásul a szépfiú aznap szabadnapos volt, kora estére már nem sok móka ígérkezett.

nyaralas

A szobámban pörgettem a Tindert, puszta kíváncsiságból, és kit láttak szemeim? Az egyik képről Mario mosolygott rám! Azonnal jobbra húztam, nyilván összematcheltünk. Megkérdezte, nincs-e kedvem összefutni vele, megmutatná nekem kicsit jobban a várost. Megírtam neki, hogy holnap reggel sajnos indulok vissza, erre felajánlotta, hogy fél óra múlva értem jön. Nem szoktam ilyen laza lenni, de arra gondoltam, egyszer élünk, és ki akarom élvezni ezt a kis időt, ami adatott, úgyhogy okéztam, és gyorsan felkaptam az erre az esetre bekészített falatnyi szaténcsodáimat. Ki tudja, mi lesz…

Mario a szálloda előtt várt a robogójával, végigszáguldottunk a részegítően selymes, meleg estében Barin, megnéztük a legszebb öblöket – bizsergett a bőröm, ahogyan hozzábújtam útközben. El is szaladt az idő – már egy ideje lement a nap, amikor Mario felajánlotta, hogy ugorjunk fel hozzá, ő csinálja a város legjobb panninijét. Hát, mondanom sem kell, hogy a hangulat hamarabb felforrósodott, mint a melegszendvicssütő…

Ekkor jött a kellemetlen meglepetés: hiába éreztem úgy, hogy én is be vagyok indulva, a nyálkahártyám másképp gondolta, pedig a partnerem tényleg mindent megpróbált. Szegény, totál bűnbánatban volt, taxit is hívott nekem a hotelig. Nem mondom, azért elég keserű szájízzel csuktam be magam mögött a szobám ajtaját, örültem is, hogy reggel indul a gépem haza. Felhívtam a legjobb barátnőmet, hogy kiöntsem neki a lelkemet – ő eléggé hipochonder, már valami STD-t vizionált nekem, amikor elmeséltem, hogy jártam. Piszkosul megijedtem, úgyhogy otthon szaladtam is az orvoshoz, amint lehetett. Azóta is úgy emlegetem a sztorit, hogy az a gombás melegszendvics, a fene vigye el – mert otthon, a nőgyógyásznál aztán kiderült, hogy akkora nagy baj azért nincs, csak hüvelygomba volt a dologban.

Jó, belegondolva az összes hibát elkövettem: rendszeresen előfordult, hogy edzés után nem öltöztem át, hanem edzőruhában szaladtam haza, nemrég lett vége az antibiotikum-kúrámnak, a klóros fürdővíz sem tett jót, ellenben a túrós-darabos folyás miatt többször is végeztem hüvelyöblítést, ami inkább csak rontott a helyzeten. Szerencsére a tüneteimet enyhítette a Micovag Plus hüvelykúp, amit a barátnőm ajánlott nekem. Ez a patikában recept nélkül kapható hüvelykúp az összetevőinek köszönhetően optimalizálja a hüvelyi pH-t, ezzel kedvezőtlen feltételeket teremt a gombák szaporodásának. Egyik alkotóeleme, a kamillából származó, nyugtató hatású bizabolol ráadásul a kellemetlen égő érzést és a viszketést csillapítja – utóbbi nem kis megkönnyebbülést eredményezett.

micovag

Patikában kapható gyógyászati segédeszköz hüvelygomba kiegészítő kezelésére

Így jártam én ezzel a fránya születésnappal. Nem baj, mindig tanul az ember. Most éppen erről. Írtam is Mariónak, és megígértettem vele, hogy szól, ha újra Budapesten jár – akkor viszont én csinálom a vacsorát!

A KOCKÁZATOKRÓL OLVASSA EL A HASZNÁLATI ÚTMUTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT!