Az Estée Lauder 30 éve elkötelezett a mellrák elleni harcban

2022. október 27.
Az Estée Lauder Companies 30 éve vezető szerepet játszik a mellrák elleni mozgalomban.

Evelyn H. Lauder közreműködésével 1992-ben létrejött a híres rózsaszín szalag, amely azóta a
mellrák elleni küzdelem és ezzel együtt a rózsaszín október szimbólumává vált, emellett a
vállalat elindította mellrák elleni kampányát. Ezzel a jelentőségteljes cselekedettel egy, a mai
napig elkötelezett globális mozgalmat keltett életre, amellyel missziónk egy mellrák nélküli
világ mindenki számára.

Az Estée Lauder Companies globális mellrák elleni összefogásán és az Estée Lauder Companies
Charitable Foundation alapítványon keresztül eddig több, mint 108 millió dollárt gyűjtöttünk
életmentő kutatás, edukáció, és orvosi szolgáltatások támogatására. Adományainkkal globális
szinten a Breast Cancer Research Foundation munkáját támogatjuk. A Breast Cancer Research
Foundation egy non-profit szervezet, amely a mellrákkal kapcsolatos kutatás támogatására
jött létre.

Magyarországon az oktatásra a korai felismerés fontosságára helyezzük a hangsúlyt. Idén is,
mint minden évben, az online ésszaküzleteinkben kapható rózsaszín szalaggal ellátott, limitált
kiadású termékek értékesítéséből befolyt összeg 50%-ával az Estée Lauder Companies a
Primavera Alapítvány tevékenységét támogatja. A Primavera Alapítvány célja a korai
felismerésre való figyelemfelhívás, valamint mozgó szűrőközpontokat telepít ki az ország több
pontjára, ezzel olyan nőket is elérve, akik más módon nem, vagy csak nehezen, férnek hozzá
ilyenfajta egészségügyi szolgáltatásokhoz.

Budapesten, október 11-én az Estée Lauder Companies Mellrák Elleni Összefogás keretében
lehetőségünk nyílt néhány órára plusz energiafelhasználás nélkül LED izzók segítségével
rózsaszínre festeni a Művészetek Palotáját. Ezáltal felhívjuk a figyelmet az edukáció és a korai
felismerés fontosságára, valamint kimutatjuk tiszteletünket az érintettek és családtagjaik
előtt.

Jobbról: Pordán Petra (TV és rádiós műsorvezető), Egyedi Anikó (Estée Lauder Kft. ügyvezető igazgatója), Tánczos Lilla (modell, személyi edző és túlélő), Sydney Van Den Bosch (modell), Vadászy András (Primavera Alapítvány képviselője)

Az eseményen felszólalt Egyedi Anikó az Estée Lauder Kft. ügyvezető igazgatója, Sydney Van
Den Bosch modell és Tánczos Lilla modell, személyi edző és túlélő, Vadászy András a Primavera
Alapítvány képviselője. A beszélgetést Pordán Petra, TV és rádiós műsorvezető koordinálta. Az
est során Bizják Dóra zongoraművész lépett fel.

A lokális kampányhoz többek között csatlakozott Sydney Van Den Bosch, aki számára
kiemelten fontos a korai felismerésre való figyelemfelhívás. „A mellrák elleni kampány
szívügyem, mivel a család által és egyénileg is érintett vagyok a témában. Nem volt kérdés
számomra, hogy felvállalom-e a saját harcom. A célom pedig csupán annyi volt, hogy
másoknak segíteni tudjak és ha általam csak egy nő is ment el szűrésre, már megérte.”

Bővebb infót ITT találsz!

Promóció