A Versace Dylan Purple kampányának arca Iris Law, aki már nem először szerepel a márka nagyköveteként. A kampányfilmet Gordon Von Steiner rendezte, aki mintha vizuális folytatását álmodta volna meg a korábbi Versace Dylan Turquoise kampánynak, amelyben Hailey Bieber volt a főszereplő.
Az illat ereje
Az új illat, amely a bergamott mellett a frissen szüretelt narancs erejét rejti magában, a lédús körte varázsát is magában hordozza. Ezt koronázza meg, mint egy ékkő a frézia mámorító illata.
„Ezt az illatot egy utazásra való meghívásként hoztam létre – meséli az illat megálmodója Christophe Raynaud parfümőr. – Friss, gyümölcsös és addiktív, tisztelgés a jeges élvezetek és Olaszország ikonikus citrusai előtt. A virágok az illat szívében a vízen visszatükröződő hipnotikus naplementét ábrázolják. A lila tükröződést és a finom illatú szellőt. Végül a vibráló fák és a pézsma eleganciája felidézik a megnyugtató, aranyló homokot.”
A Versace Dylan Purple egyszerre ragyogó és elegáns parfüm, amelynek szívjegyében a frézia mámorító, finom illata intenzív lila robbanást eredményez.
Elegáns csomagolás
Az illat, amely a frézia varázsát hordozza magában, külsőleg a Versace dizájn tökéletes megtestesülése. Az üveg és a csomagolás lila színét rózsaarany részletekkel ötvözték, az alumínium kupakot pedig a szimbolikus medúzafej dombornyomata díszíti.
Promóció