Beyoncé, Jennifer Lopez, Orlando Bloom, Claudia Schiffer, ahogy a Kardashian-klán ügyeletes tagjai is A-tól Z-ig mind ott toporognak Olivier Rousteing hosszú rajongói listáján. A Balmain kreatív igazgatója a divatvilágban való felbukkanása óta rekordokat döntöget, extrafiatalon emelkedett ilyen magasra (24 évesen, 10 éve), és ugyanígy extrajellegzetes a munkássága is. Munkamániás, megállíthatatlan, mindez valami titokzatos-bánatos bukéval megbolondítva – legalábbis ez jött le róla több ezer kilométeres távolságból, közösségi médiás posztok, interjúk, videók sorából. Rousteing-nek a Netflixen futó, 2019-ben forgatott dokujának hála most szinte a fülében lihegve leshetünk bele a „csodagyerek” heti hét napból álló hétköznapjaiba.
A paparazzi fotók, a backstage dinamizmusa, a bemutatók után fürtökben rajongó celebek, sztárügyfelek sorába egy, nekem legalábbis meglepő magánéleti momentum vág éket, a gyökereit és a „valódi önmagát” kereső, nyughatatlan, maró hiányérzetét csillapítani akaró, örökbe fogadott örök kisfiú képe.
A június végétől elérhető film egy évig követi a Balmain kreatív igazgatójának kívülről egészen csillogó és izgalmas életét, kockáról kockára bemutatva azt a fájdalmat, amit a biológiai szülők, a szülőanya hiánya, a „visszautasítás” és a „nem kellés” érzése képes okozni, sokszor még a szerető és a végtelenségig támogató (nevelő)család jelenléte ellenére is. Azt, hogy sikerül-e, illetve mennyit sikerül feltárnia a múltjából, valamint, hogy mindezalatt 10-es skálán mennyire nyílik meg az egyébként a diverzitást a divatvilágban példamutatóan gyakorló tervező a kamerák előtt, nem áruljuk el. Ha mindez még nem keltette fel eléggé az érdeklődésedet, akkor a tervező párizsi lakásának képei, vagy az unokájukat feltétel nélkül, rajongásig szerető nagyszülők (főleg a nagypapa) cukiságfaktora miatt érdemes. Kattintsat érte a Netflixre…
Láttad már?
Fotó: Getty Images