A hetvenes évek soul- és funkzenéjében gyökerező tánczenét játszó Kéknyúl egyedülálló színfoltja a hazai klub- és fesztivál-körforgásnak. A csapat hangzását Premecz Mátyás zenekarvezető-billentyűs – védjegyének számító – Hammond orgonája és Andrew Hefler szenvedélyes, karakteres, óceántúli éneke határozza meg, melyet kiegészít a hat másik egyenrangú muzsikus által szőtt izgalmas zeneszövet.
A zenekar számára – ahogy sok más zenész számára is – 2021 leginkább az újratervezés és az újraindulás éve volt. Jász András (szaxofon) így foglalta össze az elmúlt időszakot: „Mindenki számára furcsa év volt a 2021, azt hiszem a zenészeket, általában a művészeket még jobban érintette az elszigeteltség, hisz egészen késő tavasz-kora nyárig a közönségtől elzárva működtünk. A nyár egyébként egyfajta »fellélegzés« volt, újra koncertközönség előtt lenni felemelő érzés volt mindannyiunk számára. Újra buszban ülni, róni a kilométereket, találkozni a közönséggel, közösen megélni ezt, mind-mind a régi zavartalan koncertvilágot idézte számunkra.”
A zenekar már a jövő évet tervezi: „Eseménydús évnek ígérkezik 2022. A Kéknyúllal már ezerrel készítjük az új lemezt, ami remélhetőleg év elején jelenik. Lesz koncertünk egy csodálatos új helyszínen is, és remélhetőleg a nyáron is eljutunk újra sok fesztiválra” – meséli Badics Márk (dob), aki azt is elárulta, hogy hamarosan meg is mutatják az első klipet az albumról.
A Kéknyúl mostani évzárója nemcsak a közös évbúcsúztatás miatt ígérkezik különlegesnek, hanem azért is, mert a tavaszi lemezbemutatójukig ez lesz az utolsó budapesti koncertjük, ahol táncra perdíthetik közönségüket.