Mit szabad, mit illik és mit nem? A koncepció célja a konvenció falainak ledöntése. Mit KELL tennie a nőnek szerepe szerint? A szándékosan provokatív hangulat a kollekció egészén érződik, de az ízlésesség és lágyság ugyanúgy evidenciaként áll a szemlélet középpontjában. Az öltözékeknél a funkciót tekintve is megfigyelhető a renitens attitűd, hiszen a darabok alapvetően olyan elemekből állnak, amelyek otthoni viseletre jellemzőek, ám egészen más hangvételben, mint az megszokott. Mert miért ne hordjunk otthon is olyat, ami finom és igényes? A fehérnemű szettek nem titkolt küldetése pedig az alkalmi jelleg.
A 3D csipke printelt anyagon layeresen alkalmazva, a muszlin, a puha tüll, az áttetszőség maga, és a minőségi acél kiegészítők egy kollekción belüli alkalmazása a szofisztikáltság és extravangancia elegyeként jelennek meg. A csipkébe hímzett finom lánc egyedi technológiaként tűnik fel több darabon is. Az anyaghasználat, az applikációk, a sziluettek és a színvilág számos, leginkább egzotikus, természetes környezetbe tett utazások során szerzett vizuális behatás eredményeiként születtek.
Nézd meg a kampányképeket!
Kattints a teljes kollekcióért!
Hol: Clique Design Studio, Baross u. 47. II/7., www.facebook.com/betweenbrand