Enemy in the Wardrobe 2018. őszi-téli kollekció

2018. október 18.
Amikor NEM divattervezők alapítanak NEM hagyományos értelemben vett divatmárkát a Slow Fashion jegyében.

Bizonyára mindannyiunkkal megesik, hogy tanácstalanul állunk reggel a szekrény előtt, és három átöltözés után sem tudjuk eldönteni, mit vegyünk fel a munkába. Éppen erre a problémára hivatott megoldást találni Somfalvi Erika és Varga Tina az Enemy in the Wardrobe márka kollekcióival, amelynek filozófiája az alapdarabok fontosságára és a variálhatóságra épül. A multivilágból divatiparba csöppent alapítókkal, az irodai öltözködést érintő elvárásokról és a kis fekete sokszínűségéről is beszélgettünk korábbi interjúnkban.

A ruhakollekció kialakításánál a kapszulagardrób megvalósítását tűzték ki célul, ami annyit jelent, hogy a ruhadarabok egymással jól kombinálhatók, időtállóak és magas minőségüknek köszönhetően nincs szükség arra, hogy ezeket a darabokat szezonról szezonra le kelljen cserélni. Azért sem, mert alapszínekkel és fazonokkal dolgoznak. Egyes ruhák a vásárlók alkata szerint választható csónak vagy V nyakkal, ujjatlan vagy ujjas verzióban.
Ruháik nem egy szezonosak, legtöbb közülük évszaktól és alkalomtól függetlenül bármikor viselhető. Semmi olyan nem került be a kollekcióba, amit ők maguk nem viseltek volna.

A ruhákat egyedi és magas minőségű cserélhető bőr kiegészítőkkel, saját EW logóval ellátott aranyszínű, luxus patentek felhasználásával készítették el.
A kiegészítők, együttes néven a The Moods termékek, pántok, övek és karkötők, perszonalizációra adnak lehetőséget, hogy mindenki a hangulatának, az adott szituációnak megfelelően tudja összeállítani a végső kinézetét azzal, hogy egyszerűen lecseréli őket a ruhadarabokon. A
kiegészítők lehetőséget adnak arra is, hogy egy nap folyamán, ezek egyszerű cseréjével, a végső look-ot is formálják, a közel 20 féle választható színnek köszönhetően.

Nézd meg a kollekciót!

47 fotó megtekintése

www.einthew.com