Az idei Beauty Extra mellékletünkben igyekszünk minden segítséget megadni ahhoz, hogy kihozzuk magunkból a legtöbbet. Olvasmányos anyagok, praktikus sminktippek és tesztek is szerepelnek az 55 oldalas mellékletben, amelyet – a magazint megfordítva – hátulról kezdtünk el.
Címlapsztárunk, Cara Delevingne a világ egyik legkeresettebb szupermodellje, ráadásul hollywoodi karrierje is szépen ível felfelé. Különc, beszédes, és ha úgy érzi, egy kérdésre nem ad kellőképp szórakoztató választ, akkor úgy káromkodik, mint Hugh Grant a Négy esküvő és egy temetés című filmben – írja róla az interjúnk szerzője.
Mi mindig főszerepet osztanánk rá, bár a szereposztók sokszor nem a főhőst, hanem annak barátját látják benne, ezt az interjút és fotózást is régóta terveztük már Kovács Lehellel. Aki bekapcsolja a tévét, a Drága örökösök című sorozatban láthatja, aki pedig inkább a színházat választaná, állandó munkahelyén, a Katona József Színházban keresse.
Mit csinál egy kamionos, amikor nem vezet? Hol eszik, alszik és pisil? Milyen szórakozásra van lehetősége, és mi az a négykezes? Szerzőnknek kényelmes hálófülkékről, mamuszokról, görög narancsfarmokról és parkolókban sült palacsintákról meséltek nők, akik kamionsofőrként dolgoznak.
Az idei labdarúgó-világbajnokságot az amerikai válogatott nyerte ugyan, ám ezt a győzelmi hatósugarat ki lehetne terjeszteni azokra a lányokra, akik ma még talán meg sem születtek, de majd egy olyan világban nőhetnek fel, ahol a most még létező sztereotípiák nem akadályozzák meg őket a kiteljesedésben – ha történetesen úgy gondolják, akkor a focipályán.
Mi a különbség az egyre többet hallott klímaszorongás és az ökogyász között? Min mennek keresztül, akik fokozottan érzékenyek a témára? A kulcs az úgynevezett ökológiai énben keresendő.
Az öko témánál maradva csúcskategóriás éttermeket kérdeztünk arról, mit tesznek azért, hogy minél kevesebb maradék végezze a kukában, és hogyan segítik a rászorulókat, akik amúgy sosem kóstolhatnák meg a főztjüket. Tudatos séfek, felelős tulajdonosok és önkéntesek közösen dolgoznak egy fenntarthatóbb rendszerért.
Divatanyagunk „monokrómban” készült – a szezon trendszínei közül elég egyet választani, és azt aztán minden mennyiségben viselni. De ajánlunk változatos színű és fazonú kabátokat is, a szerkesztőség tagjai mutatják meg kedvenceiket.
Úti célunk ebben a hónapban Albánia, gasztró rovatunkban pedig a birsalma jutott főszerephez.