A premenstruációs szindróma (PMS) az apokalipszis előtti bemelegítés, a tornádó előtti orkán, de sokak számára ez az időszak még kellemetlenebb, mint a havi vérzés napjai. Rémes a hajad, semmiben nem érzed jól magad, és az életed hirtelen olyan kilátástalan veremnek tűnik, amiből csak az édesség jelentheti a pillanatnyi kiutat.
A kínzó alhasi görcsök közepette, a kanapén szipogva a legócskább majonézreklámon is csak egy társ van a bajban: a fagyi. A hűs, édes csoda, ami megért és felvidít. Ezzel a kisarkított képpel játszott el Parker Jones, a texasi grafikus is, aki olyan egyszerű, de ötletes fagyisdobozokat tervezett, amik tökéletesen leírják a PMS-hangulatot. „Szükségem van még többre”, „Ne gyere a közelembe” és „Azt hiszem, haldoklom” – hirdetik a fagyis dobozok. A szövegek találóak, a fagyi szuperül néz ki, szóval reménykedjünk, hogy egyszer mi is ilyen megértő édességeket pakolhatunk magyarországi kosarunkba a menstruáció előtti földi pokolban.