Divattal a gyermekek éhezése ellen

2016. május 27. |

Az AMNESIA 2014 után ismét együttműködik a Nurture The World társadalmi vállalkozással, amelynek célja a gyermekéhezés enyhítése a világ legszegényebb régióiban. Ezúttal Nurture táskákat vásárolhatnak az AMNESIA üzleteiben és webshopjában, amelyek értékesítéséből befolyó bevétel egy részével a Gyermekétkeztetési Alapítványt támogatják

Az AMNESIA üzletekben már kapható a Nurture táska. A Gyermekétkeztetési Alapítvány a táskák eladásából befolyt összeget rászoruló gyermekek étkeztetésére fordítja hétvégenként, illetve az iskolai szünetekben. Ez egy gyermek esetében éves szinten 160 adag meleg ételt jelent. A tavalyi év folyamán az alapítvány több mint 20 000 gyermeket juttatott ilyen formában meleg ételhez. Egy táska megvásárlása két adag főétkezést jelent a rászoruló gyermekeknek.

(Fotó: Profimedia – Red Dot)

Szólj hozzá te is!

Kapcsolódó cikkek

Még több Napi design