Elcsépelt social mediás életigazságokat parodizálni

2019. január 25. |

A Viktor & Rolf márkát eddig dekadens darabjai és a modellek parádés sminkjeiért szerettük leginkább. Legújabb kollekciójuk valóságos vizuális fricska a közösségi média banalitásának, ezért pedig most külön imádjuk őket.

A holland tervezőpárost takaró Viktor & Rolf márka gyakran mutat be olyan kollekciókat, amelyek nagy port kavarnak.

Az idei, párizsi, 2019-es tavaszi-nyári haute couture kollekciójuk rendkívül izgalmas témát boncolgat, a látványos tülldarabok egytől-egyig egy trendi Instagram-képaláírásból, vagy a szuvenír pólók “életigazságaiból” ragadtak ki egy-egy mondatot, vagy szókapcsolatot. A közösségi média banalitására hívják fel a figyelmet.

Íme, pár gyöngyszem:

“Freedom”
“Peace”
“No photos please”
‘I am not shy, I just don’t like you”
“Trust me I am a liar”

Fotó: imaxtree.com

Szólj hozzá te is!

Még több Napi design