„A férjem, Dani nagyon támogatta, hogy komolyabban foglalkozzunk a táskákkal így grafikus lévén logót majd weboldalt készített. Együtt találtuk ki a ’HÁTI’-t, mint könnyen megjegyezhető, magyar nevet. Ez utóbbit azért tartjuk fontosnak, mert célközönségünk elsősorban a magyar vásárlók.” – mondta a tervező. A márka nem titkolt célja, hogy meghozza az emberek kedvét a hazai tervezői cuccokhoz, éppen ezért áraikat is igyekszenek a magyar pénztárcákhoz igazítani.
A forma egységes gymbag fazon, csupán a vásznak mintáival, színeivel játszanak és azokhoz választanak műbőr vagy parafa aljat. A HÁTI azért nagyon szerethető, mert mintái egyediek, de mivel csak a táska felét foglalják el, kellőképpen minimalisták és stílusosak. Az ősz beköszöntével pedig érdemes körülnéznünk a mustársárga, barnás árnyalatú darabok között, amivel a lehulló levelek színét ölthetjük magunkra. De találhatunk cuki bulldogos vagy éppen állatprintes verziót is a táskák között.
Külön pirospont, hogy a HÁTI a szükséges alapanyagokat is hazai cégektől veszi, támogatva ezzel a magyar vállalkozásokat. Fontosnak tartják továbbá a környezetvédelmet is, így zero waste elvek alapján dolgoznak, annyit vesznek mindenből, amennyit fel is használnak, az esetleges maradékanyagokból pedig kisebb neszesszereket készítenek.
A táskák elérhetőek a Zani Store Budapest | 1056 BP, Szerb u. 17 alatt.