Bemutatkozik a Perfect Imperfection testpozitív kampány

2019. február 18. |
Central Médiacsoport Zrt.

A marieclaire.hu és Páll Adrienn sminkiskolája, a Newschool of Makeup támogatásával indul útjára a Perfect Imperfection testpozitív kampány, melynek ötletgazdája a Marie Claire két szerzője, Bodnár Zsófia és Bobák Szilvia, akik ezúttal az Instagramot szeretnék egy kicsit igazibb hellyé varázsolni. 

Az @ourperfectimperfection-ön és a marieclaire.hu hasábjain hétről hétre olyan lenyűgöző, valóságos nők fotóit és történeteit láthatja a nagyközönség, akiknek szépségük a különbözőségükben rejlik. Szeplős, vitiligós, XXS, plus size, 50+ LMBTQIA+, afro, ázsiai és még sok más hús-vér nő meséli el a testtörténetét profi képeken és rövid írásokon keresztül.

A Perfect Imperfection testpozitív nyitókampánya február második felében zajlik az Instagramon és a marieclaire.hu felületén párhuzamosan. Az első nőtörténeteken túl a stáb is bemutatkozik, élen Páll Adrienn sminkiskolájával, a New School of Makeuppal, akik a modellek sminkeiért felelnek.

Ismerd meg a kampány első szereplőit a galériára kattintva!

“Hiszem, hogy szépen lassan elérkeztünk abba a korba, amikor a szépséghez már nem csak egy jelentés tartozik . A szexepilek – melyek megkülönböztetnek minket másoktól –  tesznek minket azzá, akik vagyunk, ezért nagyon fontos, hogy szeressük ezeket az adottságainkat, különben sosem fogjuk jól érezni magunkat a bőrünkben. Nagy öröm számomra, hogy egyre több olyan inspiráló nőt fotózhatok, akikből árad az önbizalom, és büszkén mutatják magukat teljes valójukban, ráncaikat, anyajegyeiket, és sokszor azokat a bőrhibákat sem szégyellve, amiket az Instagramon szinte sosem látunk a fotókon. A Pefect Imperfection projekttel az a célom, hogy megmutassuk ezeket a társadalom által tökéletlennek bélyegzett, mégis szerethető adottságokat, és idővel eljuttassuk az üzenetet minden kislányhoz, és felnőtt nőhöz, hogy pont így jók és mind nagyon szépek! – Bodnár Zsófia, fotós-újságíró, a kampány ötletgazdája

“Zsigerileg vonzódunk a kis szabálytalanságokhoz. Ha például megtükrözünk egy fél arcot, akkor ijesztően szimmetrikus, taszító képet kapunk, hiszen hiányoznak róla az ikonikus anyajegyek, a szeplők szabálytalansága vagy a féloldalra söpört haj lazasága. Miért törekednénk akkor a testi ‘tökéletességre’? Én a hús-vér emberekben hiszek. Azokban, akiknek a teste élettörténet is: a gyűrődések, húzódások, hegek, fürtök és pöttyök vászna, ami mesélni tud a gazdájáról. Azokban, akik vállalják az arcukat kemény retusálás és sminkréteg nélkül is, minden egyediségükkel és félelmükkel együtt. Méltatlanul egyoldalú az a lenyomat, amit a közösségi médiában látunk az emberiségről, így a Perfect Imperfection kampánnyal az a célunk, hogy az Instagram egy kicsit valósághűbb, hitelesebb hely lehessen. Szolgáljon olyan felületként, ahol életszagú üzeneteket is lehet közvetíteni a promócióterhes maszlag mellett” – Bobák Szilvia újságíró, a kampány ötletgazdája

Instagram: @ourperfectimperfection
E-mail: perfectimperfectionkampany@gmail.com

Smink és haj: Páll Adrienn és csapata – New School of Make-up
Stylist: Molnár Anikó
Fotók: Bodnár Zsófi
A nyitókampány modelljei: Süle Katalin, Jenovac Liliana, Oláh Anna, Dobos Emese 

Szólj hozzá te is!

Még több Riporter

Inkább anyám, mint egy főbérlő albérlet

Inkább anyám, mint egy főbérlő

Alföldi Róbert és Szabó Győző nemes cél érdekében festettek Alföldi Róbert

Alföldi Róbert és Szabó Győző nemes cél érdekében festettek