Az SOS Gyermekfalut támogatja a legmenőbb svéd bőrápolási márka

2018. október 03.
A svédek egyik kedvenc, igazi autentikus nagyágyújaként számon tartott bőrápolási márka, a Barnängen egy nemes célt tűzött ki maga elé. Az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára, a vásárlókkal együtt – közvetett formában – pénzadományt gyűjtenek.


A drogériák polcain már megtalálható bőrápoló készítmények mellett, az újdonságok is részt vesznek a jótékonysági akcióban. A Barnängen termékek megvásárlásával most bárki pénzt gyűjthet a gyermekfalu lakóinak. Minden megvásárolt Barnängen termék után ugyanis, a márka 10 forintot adományoz az SOS Gyermekfalvak Magyarországnak. És hogy pontosan mikor, és hogyan is jótékonykodhatunk szépülve?  A 2018. október 1. és 2019. március 31. között a Barnängen kézkrémeket, tusfürdőket és testápolókat kereshetjük, ha ilyen formában szeretnénk jótékonykodni.

„Lagom” életérzés a bőrápolásban

Van egy szó, amelyet minden svéd ismer: lagom. Ez a szó összetett jelentést hordoz, és egy egész életstílust foglal magában. Nem túl sok. Nem túl kevés. Pont Jó. A lagom a kellemes egyensúly érzésének svéd kifejezése. (Bővebben is érdekel? Kattints IDE korábbi cikkünkért!) A márkát 1868-ban Stockholmban alapította Johan Wilhelm Holmström, ikonikus szappanja 1873-ban jelent meg a piacon, és a márka már 1876-ban a királyi udvar hivatalos beszállítójává vált. A Barnängen azóta is a különleges, természetes, tiszta és kímélő termékek gyártója. A márka neve magyarul azt jelenti „gyermekek virágmezeje”, így nem véletlen, hogy a Barnängen kiemelten fontosnak tartja a gyermekek védelmét, és a róluk való gondoskodást. Erről tanúskodik a mostani jótékonysági pénzgyűjtő akció is, az SOS gyermekfalvak számára.