Digitális fejlesztéssel küzd az óceánok élővilágáért a szépségmárka

2019. június 18.
A Lush digitális csapatának legújabb találmánya a Lush Lens. A #LushLabs app új funkciója feleslegessé teszi a csomagolást, így csökkenti a termékek környezetterhelését.

Megszokhattuk, hogy a digitális jövőből egyre több szépségmárka, és egyre kreatívabb módon veszi ki a részét. A Lush ezúttal is a környezet, a természet, és az állatok védelme felé fordította a figyelmét, egy igen szerethető projekttel. És hogy mi is az új app lényege? A telefonod kameráját és a gépi tanulást hasznosító módszer segítségével a Lush Lens magától felismeri az adott terméket, amiről egy gombnyomásra részletes összetevőlistát, használati utasítást és videókat kapsz.

Miért éppen ez az app?

Naponta körülbelül 8 millió darab műanyagszemét kerül a világ óceánjaiba. Évente 100 ezer tengeri emlős és teknős, illetve 1 millió tengeri madár pusztul el a műanyagszennyezés következtében (a Surfers against Sewage statisztikái.)

Pucér múlt és pucér jövő

A Lush 30 éve gyárt pucér (csomagolásmentes) termékeket. A Lush Lens a következő lépés az egyszer használatos műanyagok teljes felszámolása felé vezető úton. A márka teljes pucér kollekciója felismerhető a Lush Lens segítségével. A #LushLabs app új verziója egyébként június 1-től már elérhető iOS és Android rendszerekre. Indulását a cég összekötötte a legújabb, a tokiói Shinjukuban található üzletének megnyitójával – a technológia-központú vásárlási élményt kínáló bolt remekül hasznosítja a Lush Lens szuperképességeit.

A digitális innovációkkal egy időben a Lush két teknőcös újdonságot is bevezetett, az óceánok világnapját (június 8.) ünnepelve.