Szépségszerkesztőként 6 éve „illatolom” mindig a legújabb parfümöket, legyen az kereskedelmi nagyágyú, vagy éppen egzotikus „niche” kreáció. Armani mester Privé Haute Couture Fragrances sorozatának budapesti bevezetése egy olyan fordulópont volt az életemben, ami megerősített, hogy nem baj, hogy nem hordok ékszert. Elég, ha a viselt illat, parfüm felnő ehhez a kategóriához. Én azóta is a örök rajongója vagyok a Pivoine Suzhou néven futó mesterműnek, de a most bemutatott, gyümölcsös, citrusos illatorgiát ígérő Orangerie Venise parfüm (54 200 Ft) nagy eséllyel szépen felnő ehhez…
A márka azt ígéri, hogy az új tag „Egy óda a virágzó természethez”, ennek megfelelően a kampányvideó környezetét is megfelelő környezetbe ágyazták, ahol pálmaházak, buja, természetes fényben gazdag képsorok, és a hidegre érzékeny fajok, mint például a citrusfák idézik meg látványban azt, amit az új parfüm nyújt.
A nyugalom oázisában, a Velence Castello negyedében található híres Giardini üvegház tényleg elbűvölő keret a Magyarországon augusztusban debütáló „haute” illatnak. Az egyébként az Armani / Privé Haute Couture Fragrances 4 kollekciójából a „Les Eaux”-ba felsorakozó újonc („La Collection” , „Les Milles et Une Nuits” és „Les Terres Précieuses” a másik három) akkor lehet a kedvenced, ha szeretet a narancs köré épülő, mesebeli, mitikus illatokat, mindezt gazdag, minőségi és legendás összetevőkkel.