Gigi Hadid lett a Michael Kors új arca

2019. szeptember 06.
Michael Kors új Wonderlust Sublime kampánya egy messzi, idilli helyre repít el a nemzetközi szupermodell, Gigi Hadid közreműködésével.

Michael Kors jellegzetes világát a Wonderlust illat testesíti meg, melyben a kalandos utazás épp akkora hangsúlyt kap, mint maga az úti cél. Új kampányában a márka nem sokat kockáztatott, a világ egyik legfelkapottabb szupermodelljét, Gigi Hadidot szerepelteti, nem is akárhogyan.

Az álomszerű képsorok szerint Gigi dolga a Wonderlust Sublime parfüm (25 000 Ft) arcaként nem más volt, mint életre kelteni a Wonderlust életérzést, vagyis elmerülni a jóban. Jelen esetben a napfényes vízparton lazítani, pörögni, méghozzá egy gigantikus kiszerelésű parfümmel.


„A Michael Kors Michael Kors Wonderlust Sublime illat egy vakáció, üvegbe zárva.”- nyilatkozta Gigi. „Az illat egy kis luxus, ami elrepít téged bárhová. Imádom a virágos jegyeit és a sokoldalúságát, ami a tengerparti kikapcsolódáson keresztül egy esti baráti összejövetelig elkísér.”

A kampányt egyébként a brand nyilatkozata szerint a Michael Kors jet-set világa és Gigi Hadid kalandos személyisége ihlette. A forgatást Inez & Vinoodh vezényelte le, helyszíne a varázslatos Turks- és Caicos-szigetek voltak.


„Kíváncsi, spontán, vidám természetű… minden, amit egy útitársban keresel. Ő a tökéletes arca ennek az illatnak.” – indokolta pár szóban maga Michael Kors a kampányarc-választást.