YouTube szépségguruk márkája Magyarországon

2019. október 01.
Új szereplő dobbant a hazai szépségpiacon, mégpedig nem is akármilyen. A sokmilliós követőtáborra rendelkező YouTube beauty guruk, Sam és Nic Chapman márkájának többek közt parádés sminkecsetei szeptembertől itthon is kaphatók.

A világhírű Real Techniques sminkecset márka most szeptemberben mutatkozott be itthon, de külföldön messze nem számít újoncnak szépség téren. Az alapítói, Sam és Nic Chapman mintegy 10 éve írták be magukat a YouTube beauty guruk nagykönyvébe, majd a sikeren felbuzdulva 2011-ben saját márkát is alapítottak.

Mitől más?

A Real Techniques olyan sminkecseteket kínál a nagyközönségnek, amelyek professzionális megjelenéssel, minőségi kialakítással rendelkeznek, ami a két alapító szerint a gyakorlatban annyit jelent, hogy így kezdőként és sminkmesterként egyaránt jól használhatjuk őket a hibátlan végeredményért. A siker őket igazolja, az Insta-kompatibilis, pasztelles, cukorkaszínekben pompázó sminkecsetek a sminkasztalok ékének számítanak sok, a közösségi platformokon aktív szépségfanatikus körében.

A brand hírnevét egyébként a közösségi média állította magas fokozatra, de a sikerben nagy szerepe van Sam és Nic hasznos oktatóvideóinak, ezeket kezdő és haladó make-up fanok is előszeretettel nézik nemzetközi szinten. Tény, hogy a márka presztízsét tovább növelte még az is, hogy a szakmában jártas sminkmesterek divatbemutatókon, fotózásokon és forgatásokon előszeretettel használják a Real Techniques ecseteket.

Ha kíváncsi vagy a lányok profiljára

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Real Techniques (@realtechniques) által megosztott bejegyzés, Febr 15., 2019, időpont: 12:06 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Real Techniques (@realtechniques) által megosztott bejegyzés, Márc 23., 2019, időpont: 5:22 (PDT időzóna szerint)