Workshopokon oktat önbizalmat a szépségmárka

2019. október 04.
A Dove legújabb kampányát nem egy új, izgalmas összetevő miatt szeretjük. A márka programjával a fiatalok önbizalmát szeretne építeni.

Az ősz a sokrétű, kreatív, vagy éppen innovatív kampányok egyik csúcsidőszaka, amelyek közül mi most egy olyat mutatunk be, amely a fiatalok önbizalmát igyekszik változatos módon megedzeni. A Dove Önbizalom program még 2004-ben született meg, de most jött el az idő, hogy Magyarországon is megvesse a lábát. Az idén itthon is eljutó önbizalomerősítő aktivitásokkal a márka célja, hogy az aktivitásaival 2020-ra 40 millió fiatalt érjen el.


Hogyan is működik?

A programban a Dove egy olyan edukációs csomagot készített külföldi és hazai szakértők segítségével, amely segíti a szülők és a tanárok munkáját a pozitív, önbizalmat építő és erősítő kommunikációban. A témák sora nem csak széles, aktuális is, olyan topikokat boncolgatnak, mint például cikizés-zaklatás, vagy a média és az ideálképek hatása. Emellett workshopokat is tartanak, illetve önkéntes tanáraik közvetlenül az iskolákba juttatják el az üzenetet a gyerekek és tinik számára.

A kampány szeptember és október hónapban fut, ennek keretében pedig limitált csomagolású Dove termékeket is piacra dobtak, egy díszdobozos kiadás kíséretében, hogy így is felhívják a figyelmet a programra figyelmet.

A feldolgozó forrásanyagok ráadásul bárki számára ingyenesen letölthetők itt.