Az amerikai Morphe nemrég jelentette be, hogy pontot tesz a Jeffree Starral való együttműködés végére, a jelek szerint pedig már meg is találták az új befutó „arcokat”. A sminkbrand azonban nem csupán egy kollekciót, hanem egy komplett almárkát szán a két új csillagnak, akiket a TikTok világából emelnek át a szépségplatformra. Charli és Dixi D’Amelio (Charli egyébként a legtöbb követővel rendelkező TikToker, testvérével együtt több mint 100 millióan követik őket), a kínai videomegosztó közösségben óriási húzóneveknek számító táncos testvérpár a nevét nem adja az új márkához, amelynek elnevezése nem épp kreatív, de elég sokatmondó: Morphe 2.
A nemes egyszerűséggel csak 2-es sorszámot kapó, július végén bevezetésre kerülő almárka küldetése nagyon egyszerű: azokat a Z-generációs csajokat célozza meg, akik a laza, visszafogott vonalat képviselik. A főmárka erőteljes színvilágú, gazdagon pigmentált „heavy glam” dekrokozmetikai darabjai után (olyan kollaborációkkal a hátuk mögött, mint Jaclyn Hill, James Charles és Jeffree Star.) ez persze jó nagy váltás, de mindenképp piacérzékeny, a fiatalabbakat megszólító lépés…
Kattints tovább!
Kólás sminkkollekció a nyár legfrissebb szépségkollaborációja
A pezsgés volt a cél annak a nyári smink kollekciónak a tervezésénél, amely mögött egy amerikai sminkmárka és a Coca-Cola áll. A limitált kollekció szuperizgalmas darabjai között folyékony rúzsokat, szemhéjpalettákat és highlightereket is találunk!A vaskos sminkek, drámai makeupok mögött ugyanis tényleg egyre erőteljesebben ott van a kanyarban a fiatalabbak természetes külső, könnyű textúrák iránti igénye, amelyet a Morphe2 a jelek szerint hoz is, legalábbis a márka által posztolt kollekciós fotó alapján. Az egyébként inkább a táncos világban otthon lévő lányok nem az elsők, akik szépség téren nagyot mozdulnak a TikTok-rengetegben.
Májusban írtunk nektek arról, hogy Shanae és Renae Nel, vagyis a Nel ikrek saját szépségmárkát alapítanak. Márkájuk – amelyet a 20. szülinapjuk alkalmával hoztak létre – Gloss Twins néven fut, és TikTok-kompatibilis ajaklakkokat tömörít. „A szívünket-lelkünket beletettük ezekbe a termékekbe. Nem hisszük el, hogy alig 19-20 éves korunkra idáig jutottunk” – lelkendezett a testvérpár, akik saját bevallásuk szerint kiskoruk óta odavannak a sminkekért, főleg az ajakfényekért.
Láttad már?