Az énekesnő egyike azon kevés sztároknak, akik tényleg magasra tették a lécet a saját szépségmárkájuk indításakor. RiRi célja az volt, hogy tényleg mindenféle bőrárnyalatot lefedjen az alapozókínálatával, ami számokban nem kevesebbet jelent mára, mint egy 50 darabos palettát – a legvilágosabbtól a legsötétebb bőrszínekig. Az énekesnő a közepestől a teljes fedésig terjedő, a szépségiparban azóta nagyot futott Fenty Pro Filt’R alapozói ma már kultikus terméknek számítanak.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Ennek fényében semmi meglepő nincsen abban, hogy egy amerikai dizájner – a lassan már fél éve tartó globális koronavírus járványnak az árnyékában – éppen a Fenty termékeihez álmodta meg a maszkkollekcióját.
Láttad már?
Shami Oshun koncepciója nem más volt, mint hogy az utóbbi időben kismillió számra felbukkanó különleges maszkok között egy egészen újszerű alternatívát is kínáljon. A tervező ötlete, hogy az énekesnő nagyon gazdag alapozókínálatához szabja arcmaszkjait, így az árnyalatok számkódja alapján választott modell akár tökéletesen egybe is olvadhat az alapozónkkal, bőrszínűnkkel.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A dolog egyetlen szépséghibája az, hogy eddig 11 árnyalat kapható (hamarosan bővíteni fogja a sort az ígéretek szerint), az érdeklődés pedig már most akkora, hogy egy ember egyelőre csak egyet rendelhet. A Los Angeles-i tervező saját kézzel készíti maszkjait, a projektje pedig önálló. Vagyis nem Rihannával és a márkájával összehangoltan dobja piacra egyedi termékeit.
A két réteg pamutból készült maszkok ára darabonként 33 dollár, míg Rihanna alapozóit 35 dollárért szerezhetjük be.