A tenyésztett gyöngyök szerelmesei körében szinte fogalom a japán Mikimoto ékszerészház neve. Az 1893-ban Kokicsi Mikimoto alapította márka egészen új szintre emelte a tenyésztett gyöngyök szépségét – nemcsak alapításakor, hanem azóta is tartva az elképesztő színvonalat. A „gyöngymester” első tokiói butikja megnyitása után az egyre tökéletesebb formájú és színű gyöngyeivel, ékszereivel világszerte óriási sikert ért el, a neve pedig úgy fest, nem hogy nem kopik meg, hanem egyre inkább bebetonozza magát a luxusiparba.
Új vizek
A Premium Beauty News portál információi szerint a márka most új terepen mutatkozik be, mégpedig az illatok világában. A Scent Beauty e-kereskedelmi platformmal közös projektjük során egy különleges illatot alkottak, méghozzá a gyöngymárka történetében először. Az Amerikai Egyesült Államokban piacra dobott Mikimoto Eau de Parfum, ahogyan azt sejthetjük, nem éppen egy hagyományos, kereskedelmi illatkreáció.
Láttad már?
A tervezési munkát Raymond Matts illattervező szakértőnek és Frank Voelkl mesterparfümőrnek adták ki, akiktől egy luxuskategóriás, a márka tengerekhez kapcsolódó identitását is hűen hozó egyedi illatot vártak. A gendersemleges alkotás meg is született, mégpedig a hírek szerint domináns írisz és magnólia illatjegyekkel.
A határozott cél az volt, hogy a parfüm üvege is a jellegzetes ékszerek által ihletett legyen. Lance McGregor dizájner egy, a gyöngy színét és fényét egyaránt gyönyörűen leképező alkotással állt elő, mégpedig a szuper minimalista vonalon mozogva. Az álomszép külsejű illatot a japán ékszerészet oldalán, és természetesen a Scent Beautyn is beszerezhetik a rajongók, igaz, nem túl visszafogott áron. 275 dollárba, körülbelül 86 ezer forintba kerül, igaz, ennyiért már egy 75 ml-s palackot kapunk.