A Godzilla Kong ellen (Godzilla vs. Kong), a Fontos vagy nekem (I Care a Lot) és a Nyomd, bébi, nyomd (Baby Driver) című filmekből ismert Eiza González számára nincs nehéz szerep, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy a Louis Vuitton legújabb parfümje, az On the Beach kampányában még a testfestést is bevállalta.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„Olyan szépséghirdetések között nőttem fel a ‘90-es években, ahol a mexikói nők nem nagyon kaptak szerepet, főleg nem a nagy márkáknál – nyilatkozta a színésznő. – Ezek a hirdetések mindig egy bizonyos stílusú nőt akartak eladni, ennek kellett volna megfelelni. A tény, hogy a hozzám hasonló mexikói latin kislányok már egy ilyen kampányt láthatnak, nagyon boldoggá tesz. Magukra ismerhetnek benne, érezhetik, hogy ők is számítanak.”
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A színésznő számára az illat mindig meghatározó volt, az egyéniség részét képezte, éppen ezért egész életében azok a parfümök vonzották, amik egyediek és megismételhetetlenek. Dinamikus nőként a természetes és kifinomult On the Beach illathoz különösen kötődik, az egyszerre jelenti számára a partot és a napsütést.
Forrás: Vogue Fotó: Getty Images