Környezettudatosság, second hand divat, természetes szépségápolás: ha divatról és szépségápolásról van szó, a tinédzserek a „zöld” utat választják – derült ki az amerikai Piper Sandler befektetési bank felméréséből, amely 47 államban kérdezte meg a Z generáció több ezer képviselőjét. Az eredményekből egyértelműen kiderül, a mai – körülbelül 16 éves – fiatalok nagyon is tudatosak, különösen fontos számukra az emberek közötti egyenlőség, illetve a környezet védelme.
Miért fontos kérdések ezek? Mert ez a korosztály már jelentős összegeket költ – többek között – öltözködésre, szépségápolásra. A felmérésből többek között az is kiderül, hogy a Covid hatására a Z generáció elkezdett érdeklődni a tudatos bőrápolás iránt, trendek és brandek kapcsán pedig a bőrgyógyász szakemberekre és a legbefolyásosabb influenszerekre hallgatnak – a megkérdezettek nyolcvan százaléka pedig hajlandó többet fizetni a tiszta, etikus, természetes termékekért.
Fotó: Getty Images Forrás: Premium beauty news