A legnagyobb TikTokernek saját sminktermékei lesznek

2020. július 22. |

A legnagyobb TikTok-sztárnak számító Charli és Dixi D'Amelio szépségtermékei a hírek szerint nem a nevük alatt fognak futni, hanem az amerikai Morphe sminkmárka alapít egy almárkát, amelynek élére a Z-generáció ikonjainak számító lányokat állítja.

Az amerikai Morphe nemrég jelentette be, hogy pontot tesz a Jeffree Starral való együttműködés végére, a jelek szerint pedig már meg is találták az új befutó „arcokat”. A sminkbrand azonban nem csupán egy kollekciót, hanem egy komplett almárkát szán a két új csillagnak, akiket a TikTok világából emelnek át a szépségplatformra. Charli és Dixi D’Amelio (Charli egyébként a legtöbb követővel rendelkező TikToker, testvérével együtt több mint 100 millióan követik őket), a kínai videomegosztó közösségben óriási húzóneveknek számító táncos testvérpár a nevét nem adja az új márkához, amelynek elnevezése nem épp kreatív, de elég sokatmondó: Morphe 2.

A nemes egyszerűséggel csak 2-es sorszámot kapó, július végén bevezetésre kerülő almárka küldetése nagyon egyszerű: azokat a Z-generációs csajokat célozza meg, akik a laza, visszafogott vonalat képviselik. A főmárka erőteljes színvilágú, gazdagon pigmentált „heavy glam” dekrokozmetikai darabjai után (olyan kollaborációkkal a hátuk mögött, mint Jaclyn Hill, James Charles és Jeffree Star.) ez persze jó nagy váltás, de mindenképp piacérzékeny, a fiatalabbakat megszólító lépés…

Kattints tovább!

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

a little tint can be a lot of fun ✨ introducing #morphe2 ✨ your new favorite makeup line for dewy & glowy looks.⁣⁣ ⁣⁣ ☁️ Hint Hint Skin Tint (available in 20 shades) $17 ⁣⁣ ☁️ Wondertint Cheek & Lip Mousse (available in 4 shades) $12 ⁣⁣ ☁️ Jelly Eye Shimmer (available in 6 shades) $10 ⁣⁣ ☁️ Gloss Pop Face & Eye Gloss $12⁣⁣ ☁️ Glassified Lip Oil (available in 6 shades) $9 ⁣⁣ ☁️ The Sweep Life Brush Collection + Bag $24 ⁣($54 value)⁣ ⁣⁣ launch dates: ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ☁️ 7.30 on morphe.com, select morphe stores⁣, @meccamaxima ⁣⁣⁣ ☁️ 7.31 @sephoracanada ⁣⁣⁣ ☁️ 8.2 @ultabeauty⁣⁣⁣ ☁️ 8.6 @bootsuk @theofficialselfridges @prettylittlething @feelunique ⁣ ☁️ coming soon @themakeupspotnl

Morphe (@morphebrushes) által megosztott bejegyzés, Júl 20., 2020, időpont: 6:10 (PDT időzóna szerint)

A vaskos sminkek, drámai makeupok mögött ugyanis tényleg egyre erőteljesebben ott van a kanyarban a fiatalabbak természetes külső, könnyű textúrák iránti igénye, amelyet a Morphe2 a jelek szerint hoz is, legalábbis a márka által posztolt kollekciós fotó alapján. Az egyébként inkább a táncos világban otthon lévő lányok nem az elsők, akik szépség téren nagyot mozdulnak a TikTok-rengetegben.

Májusban írtunk nektek arról, hogy Shanae és Renae Nel, vagyis a Nel ikrek saját szépségmárkát alapítanak. Márkájuk – amelyet a 20. szülinapjuk alkalmával hoztak létre – Gloss Twins néven fut, és TikTok-kompatibilis ajaklakkokat tömörít. „A szívünket-lelkünket beletettük ezekbe a termékekbe. Nem hisszük el, hogy alig 19-20 éves korunkra idáig jutottunk” – lelkendezett a testvérpár, akik saját bevallásuk szerint kiskoruk óta odavannak a sminkekért, főleg az ajakfényekért.

Láttad már?

Támadnak a TikTok beauty influencerek?

Támadnak a TikTok beauty influencerek?

Először a hírességek, majd a Youtuberek és Instagram beauty influencerek kezdtek el sorban saját szépségkollekciókkal kijönni. Most úgy fest, elindult a saját brandalapítás a TikTok platformján is.

 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Gloss Twins Day – 29th March ✨

S H A N A E & R E N A E (@gloss_twins) által megosztott bejegyzés, Márc 27., 2020, időpont: 10:45 (PDT időzóna szerint)

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség