A márka viszonylag zöldfülű, alig 3 éve indult, és abszolút luxust és színorgiát képvisel a házi szőrtelenítés kategóriában. Már a bevezetés óta ódákat zengenek róluk a bloggerek és a felhasználók, de a hírnevükben biztosan sokat segít az is, hogy kifejezetten látványos, Instagram-barát termékeket kínálnak.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Színesek, szagosak, szó szerint. Illatok terén ananász, csoki, levendula, rózsaszirom és narancs is szerepel az „étlapon”, de termékeik minőség terén ugyancsak felzárkóznak a prémiumkategóriához. Esszenciális olajokkal dúsított a formula, így amellett, hogy állítólag nagyon precízen eltávolítja a szőrt, szépen nyugtatja a bőrt is – ahogyan azt illik is ebben a kategóriában.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A legnagyobbat a jégkrém formában, vagyis tubusban kínált otthoni verziók szóltak, de a felmelegítés, mikrózás előtti állapotában csokidrazséra hajazó terméksoruk szintén nagyon népszerű.
Ezeket a házi vaxokat tényleg öröm nézni, de állítólag használni is, egyszerűen felmelegíthető, eleve mikrózható tégelyekben árulják (a jégkrémszerű forma is az lényegében), pepecselés nélkül, könnyen felvihető a bőrre, és meglepően hatékonyan bánik el a nem kívánt szőrszálakkal is. Persze az sem mellékes, hogy olyan pompázatos színekben kínálják a házi luxusgyantát, hogy a legtöbb Instagram-felhasználó nem bír ellenállni a kísértésnek, hogy jó pár képet lőjön róla. A márka különlegességeiről szinte az összes nagy nemzetközi női magazin írt már, ahogyan a különböző szépséginfluenszerek sem hagyhatták ki a témát. A testre és arcra kínált gyanták ára körülbelül 15 és 29 dollár között mozog, szóval, ha van is arany árnyalatban kínált vaxdrazsé termékük, az ára még csak alulról karcolja az aranyét.