Soha nem látott tempóban tarol az ajakiszap Kínában

2021. október 29. |

A C-beauty, vagyis a kínai szépségtrendek feljövőben vannak az utóbbi években, a kínai beauty junkie-k pedig mindig tudnak újat mutatni. Most éppen az ajakiszap műfajnak alapoztak meg.

A C-beauty jelenségről, vagyis a szépségápolásról kínai módra, írtunk már korábban. Az égisze alatt alá tartozó termékek esetében lényegében a technológia van előtérben, egészen modern megközelítéssel tekintenek a szépségiparra. A nemzetközi elemzők ezt tartják az egyik leggyorsabban növekvő szépségpiacnak: remek sminkeladások, új technológiák jellemzik, és persze a termékpaletták bővítésében sem éppen „gyengék”.

lip-mud-into-you

Fotó: @INTO YOU – Weibo

A legújabb beautyszülemény egy új termékkategória, mégpedig az ajakiszap, a koncepcióért pedig eredetileg Kína egyik leggyorsabban növekvő márkája, az Into You felelős. A brand a vásárlói igények felmérése után alkotott egy új terméket, kifejezetten az országban élő szépségfanatikusok ízlésére szabva.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Tiệm Tạp Hoá (@wistore._) által megosztott bejegyzés

Márpedig számukra úgy látszik, az ajakápolás nem merül ki a rúzsok, ajakfények, balzsamok, radírok és kontúrceruzák világában. Szinte egyik napról a másikra lett a mániájuk az – iszapra hajazó textúrája miatt – ajakiszapnak nevezett új termék, amelynek hatása nem más, mint a leheletkönnyű, finom finish biztosítása az ajkak felületén. Eredeti célja a két véglet közötti rés kitöltése volt, vagyis az extrém csillogó szájfények és a teljesen természetes, puha ajkakat varázsoló ajakrúzsok közti lehetőség biztosítása. A fogyasztók pedig azonnal reagáltak, az eddigi felmérések szerint közel 36 millió dolláros eladást generált az ajakiszap csak az Alibaba portálon. Ami pedig a tavalyi évet illeti, 3141 százalékos növekedést értek el az eladások.

A közösségi médiában is nagyon népszerű topik, 72 000 felhasználó használta már a #lipmud hashtaget. Maga a termék egyébként 8 és 15 $ közötti áron elérhető, és a hatása mellett a játékos felhasználás miatt szeretik a vásárlók, akik nyitottak az új textúrákra, termékekre. A pihe-puha, matt hatású ajkat varázsló színes iszap szó szerint berobbantotta az ázsiai ország ajakápolási szegmensét, igaz, a nyugati áttörés egyelőre még várat magára.

Olvass tovább!

Jön a C-beauty?

Jön a C-beauty?

Alighogy megbarátkoztunk a koreai nők soklépéses rutinjával, a szépségipar már a japán módszerekről beszélt, és mi kezdhettük a tanulást elölről. Lássuk, mi újat tud mutatni a világ szépségfronton!

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség