A legfrissebb szépségújdonságok ma már digitálisan kopognak

2022. január 13.
A szépségmárkák új bevezetéseiket többnyire már digitálisan mutatják be a szakmának, majd rajtuk keresztül a felhasználóknak, ám a L’Oréal Paris tegnapi, Párizsból közvetített virtuális találkozója egészen új szintre emeli a szépségipar újdonságainak debütálását.

Nagy eséllyel soha nem volt még ekkora az egy képernyőre jutó, neves bőrgyógyászok száma – még egy szépségszerkesztői laptopon sem –, mint kedden este, a L’Oréal Paris The Other Side Summit online eseményén. Talán sokaknak ez amolyan „backstage” szerű információ, de a szépségmárkák a hagyományos hirdetési felületek mellett általában sajtóeseményeken is „bemutatják” a friss hajtásaikat – kifejezetten a médiának szánva az adott kollekcióról, termékről vagy épp vadonatúj termékvonalról szóló előadást, a formulák, összetevők ismertetését. Kicsit olyan ez a brandeknek, pontosabban az újdonságoknak, mint az elsőbálozás a beautyporondon. Mindez azonban az utóbbi 2 évben drasztikusan megváltozott, sokak bánatára. A koronavírus ugyan magával hozta a „digitális bevezetések” korát, de szerencsére az új innovációk megjelenését nem jegelte. A virtuális térbe áthelyezett találkozások egyik eddigi csúcspontja volt a L’Oréal Paris tegnapi, átlagos beauty eventnek messze nem nevezhető eseménye.

loreal-summit

Így fest az előtér egy digitális sajtótájékoztatón…

A kifejezetten mélyre menő, alapos tájékoztatás volt itt a cél, mindez csodálatos, na jó, picit futurisztikus vizuális elemekkel. A „butiklaboratóriumra” hajazó felületre érkezve, a digitális eseményt jelző kijelzőre kattintva máris elismert nemzetközi bőrgyógyászok körében találjuk magunkat, ahol a lépésről lépésre ismerhetjük meg a tényleg áttörést jelentő, aktuális bőrápolási innovációkat, az új termékeket.

Mindemellett arról is szó esett, hogy a cégcsoport a tudományos fejlesztések, a hatékonyság mellett a fenntarthatóságot és a hibátlan digitális fogyasztói élmények elérését helyezi előtérbe. Egy másik négyes még ennél is nagyobb figyelmet kapott a szakértői megszólalásokon, mégpedig 4 nagyon különleges terméke a márkának, a most debütáló szérumok, amelyek formuláiban két fő molekula dolgozik meg kőkeményen, vagyis inkább látványosan a bőr szépítéséért: a hialuronsav (ez jelenleg óriási húzónév az összetevők terén, a hialuronsavas szérumok fogynak a legnagyobb számban a világon) és a retinol.

Na, de lássunk egy kis ízelítőt, hogy miből is áll fel a L’Oréal Paris legújabb szérumcsapata.

Retinol éjszakai szérum, 6999 Ft
Még a mélyebb ráncok ellen is hat, miközben használatával a bőr hidratált, rugalmas és simábbnak látszik. A nemzetközi szabadalmaztatás alatt álló stabil formula megvédi a retinolt a degradálódástól, hogy sokáig hatékony maradjon.

Age Perfect Midnight szérum, 8199 Ft
Igazi új generációs szérum az anyasejtek tudománya által ihletve. A legértékesebbnek tartott anyasejtek aktivitása éjszaka, különösen éjféltől van csúcson. A szérumot úgy fejlesztették ki, hogy stimulálja a sejtek regenerálódását, és hogy ténylegesen milliónyi új sejtre ébredjünk a fiatalabbnak látszó bőrért.

Hyaluron szérum, 6399 Ft
A 1,5% tiszta hialuronsavat tartalmazó ránctalanító szérum nemcsak nedvességgel tölti fel a bőrt, de intenzív feszesítő hatással is bír. Már egy használat után a bőrt hidratáltabbá teheti, ráadásul gyönyörűen feltölti az apróbb barázdákat, ráncokat. Az arc rugalmasabbnak, simábbnak tűnik.

Revitalift Filler 2,5% [Hyaluronic Acid + Caffeine] szemszérum, 5099 Ft
A L’Oréal Paris első széruma kifejezetten a szemkörnyékre, a tiszta hialuronsav intenzíven hidratál és nedvességgel tölti fel a szemkörnyék ráncait, még az apróbbakat is. Mindemellett a tiszta koffein energizálja a bőrt a sötét karikák és a duzzadt táskák csökkentéséért. A Niacinamid + C-vitamin pedig hab a tortán – a ragyogás fokozásáért.

Ilyen volt az első virtuális sajtótájékoztató!