„Nem látom be, hogy miért csak egy 200 dolláros krém lehet a szép bőr záloga” — nyilatkozta 25 éves Hailey Bieber a The Wall Street Journalnak hamarosan debütáló, megfizethető bőrápoló-termékcsaládja, a Rhode kapcsán, és hozzátette, szerinte nem kell sok pénzt költeni azért, hogy ragyogó, egészséges bőre legyen az embernek.
Nála jobb nagykövete egy beauty termékcsaládnak nem is lehetne, hibátlan bőre miatt rajongók milliói követik YouTube-csatornáján, és utánozzák olykor megfizethetetlen, szépségápolási rutinját, clean look sminkjét, receptjeit, tippjeit. Természetesen sikerét nemcsak a bőrének, de a modellkarrierjének, egyedi stílusának, különleges street style szettjeinek, social media jelenlétének és persze férjének, Justin Biebernek is köszönheti, ami így egy csomagban egy meglehetősen jól értékesíthető brand.
„Szeretném, ha az emberek azt éreznék, hogy pont olyan vagyok, mint a lány a szomszédból. Én csak egy csaj vagyok New Yorkból, aki véletlenül eljutott idáig” – magyarázta a híresség, aki már két és fél éve dolgozik a márkáján, és minden kreatív feladatért (csomagolás, színek, esztétika) ő felel. A termékcsalád eredetileg a Bieber Beauty nevet kapta volna, ám végül középső nevére, a Rhode-ra esett a választás. A brand kilövésének pontos dátuma még várat magára.
Újonnan induló vállalkozásában számtalan híresség támogatja, köztük a legjobb barátnő, Kendall Jenner, aki csak szépeket tud mondani Hailey Bieberről. „Nagyon jó, ha a legjobb barátunk érti is a szépségipart” – nyilatkozta Kendall Jenner. – Azt hiszem, az emberek nem is tudják, milyen kedves.”
Forrás: WSJ Fotó: Getty Images