A dizájnertermékeiről is mert francia luxus divat-, illat- és kiegészítőmárka, a Dior a legnagyobb „szépségdurranását” hozta ki nemrég. Váratlan célcsoportot céloznak meg prémiumtermékeikkel, kicsit sem szerény áron. A márka ugyanis a közelmúltban mutatta be új bőrápoló termékcsaládját, a Baby Diort, amely „teljes körű bőrápolási élményt” kínál, mégpedig mindezt a kicsik számára.
Újabb luxusőrület a Baby Dior
A hírt a People bulvármagazin szellőztette meg, a birtokukba került sajtóközleményből idézve a részleteket. Eszerint a luxusbevezetés az eredeti, kicsiknek szánt parfümcsalád „újraértelmezése”. Az akkori illat 1970-ben debütált, a mostani, 2023-as baba projekt pedig egyenesen négy indulóval áll rajthoz.
A Baby Dior kollekció egyik főszereplője a „Bonne Étoile” egy 230 dolláros (kb. 81 ezer Ft) illatosított víz, mégpedig a körte, a vadrózsa és a fehér pézsma jegyeivel. A „„Le Lait Très Tendre” egy 115 dolláros (több mint 40 ezer Ft) körteillatú arc- és testhidratáló az elit babatermékekhez szokott, vagy csak szimplán arra vágyakozó felhasználóknak, de van egy remek, izgalmas textúra is, amely egy univerzális luxus tisztítómester.
A „La Mousse Très Fondante” egy 95 dolláros hab a Baby Dior kollekcióban (több mint 33 ezer Ft), amelyet az arc, a test és a haj tisztítására fejlesztettek ki, míg az utolsó kollekciós szereplő a „L’eau Très Fraîche”. Ez a második szintén olcsóbb induló a sorban, 95 dolláros szerény, vagyis még így is inkább szerénytelen árával, és lényegében nem más, mint egy tisztítóvíz, amely 98%-ban természetes eredetű összetevőkből áll, és a szexepiljét a mályvavirág kivonata adja.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Jár a Dior a babáknak is?!
A nemzetközi felmérések azt mutatják, hogy egyes szülők számára világszerte egyre nagyobb jelentősége van, hogy az utódaik esetében is alap legyen a luxus. A Transparency Market Research jelentése szerint maguknak a bababőrápolóknak a piaca is virágzik. 2031-re várhatóan 20,3 milliárd dollárra fog emelkedni.
A Baby Dior termékcsalád újjáélesztésének kapcsán a Dior parfümigazgatója, Francis Kurkdjian elárulta, hogy csodálja az eredeti babaápolási termékeket. „Christian Dior sokszor úgy idézte fel gyermekkorát, mint élete egy nagyon boldog és örömteli időszakát” – nyilatkozta a Women’s Wear Dailynek. „Az illat és a babaápolási termékcsalád megszűnt, de én tisztelgésként szerettem volna újra életre kelteni.”
Forrás: Entrepreneur, fotó: babydior Instagram