A Betty Buzz mottója, hogy nem csak alkoholos mámorban lehet élvezni az életet. És mennyire igaza van! A márka 2021 szeptemberében került bevezetésre, éppen akkor, amikor a pandémia miatt egyre többen kapták azon magukat, hogy több alkoholt isznak – akár egyedül, hétköznap is, és szerettek volna ezen változtatni. Az alkoholizmus ijesztő mértéket öltött a Covid alatt, ráadásul az elszigeteltség miatt sokkal kevésbé volt jelen az a szociális védőháló, ami visszajelzést és kontrollt adhatott volna az alkoholfogyasztás terén is.
Lively koktéljai éppen olyan szép üvegben, izgalmas ízkombinációkkal érkeznek, mintha alkoholos koktélról lenne szó. Habzó grapefruit, alkoholmentes tonik, alkoholmentes „gyömbérsör”, habzó citrom-lime, citromos klubszóda – mindegyik íz megállja – önmagában, alkohol nélkül is – a helyét egy szép pohárba kitöltve, gyümölcsszeletekkel díszítve, de az alkoholt (mértékkel) fogyasztók akár tequilával is keverhetik a színésznő italait!
Fotó: instyle.com, Forrás: Popsugar