Mindössze kilencévesen North West a világ egyik legnagyobb influencerének számít: TikTokra feltöltött (ahol már több mint 15 millió követőt gyűjtött össze), egyszerű bőrápolási- és sminkvideóiról (és persze híres szüleinek köszönhetően) már most látszik, hogy komoly karriert futhat majd be a jövőben a szépségiparban.
Úgy tűnik, hogy North előbb-utóbb arra készül, hogy belépjen a családi vállalkozásba, és a jelentések szerint édesanyja, Kim Kardashian máris négy védjegyet jegyeztetett be a lánya nevére: kettőt a reklámszolgáltatások és szórakoztatás címére, a harmadikat egy játékmárka, a negyediket pedig egy nem gyógyhatású bőrkészítményeket, bőrhidratálókat, bőrápolókat, bőrkrémeket, bőrtisztítókat forgalmazó bőrápoló termékcsaládra.
Az viszont már egy másik kérdés, hogy egy kilencéves gyereknek valóban szüksége van-e egy kidolgozott bőrápolási rutinra, pláne egy márkás termékcsaládra ahhoz, hogy pénzt keressen. North egyértelműen többet tud a szépségápolásról, mint az egy átlagos kilencéves, de nem nehéz elképzelni, hogy ezzel más kiskamaszokat is magával ránt majd, akiknek ez esetleg negatív hatással lesz az önképére.
Forrás: Allure, Fotó: Getty Images