Nyaralj a Tiszánál!

2018. július 23.
A PandArte bloggere elmeséli nektek családi életük legnyugodtabb nyaralását Tiszakécskén. Tartsatok vele!

Családi életünk eddigi legnyugodtabb nyaralós élményét most éltük át Tiszakécskén:) Megismertünk egy nagyon barátságos hotelt, ahová már most visszavágyunk. Egyszerűen minden klappolt, a szobánk, a medencék, az ételek, a wellness kezelések és az egyéb programlehetőségek is!

Ha pihenni indulunk, három dologtól tartok…az első, hogy a szobánk nem úgy fog kinézni, ahogy azt az adott szállás weboldalán láttam, és kényelmetlen lesz, második, hogy nem ízlik majd a kaja, a harmadik, hogy nem lehet jól eltölteni az időt a gyerkőccel. Na, ezek a félelmeim már érkezésünk napján el is tűntek a Barack Hotelben.

Amint elfoglaltuk az ízlésesen berendezett családi szobánkat, ahol még egy kis meglepi is várt ránk, Ármin egyből startolt a medencékbe az Apukájával, én pedig jóízűen eszegettem a kedvenc fagyimat, amit elég kevés helyen lehet kapni, itt viszont több ízben is… apró dolgoktól lesz igazán boldog az ember:) Egy kis pihi után megettük a vacsoránkat kint a teraszon, ami nagyon – nagyon finom volt, bármi, amit választottam a svédasztalos kínálatból, ízlett, és nem csak nekem, Árminnak is, ami hatalmas szó!

Ebben a hotelben az is nagyon szimpatikus, hogy többgenerációs családi vállalkozás, így szívüket-lelküket beleteszik a működésébe, ezt a jószándékot pedig nagyon lehet érezni, ettől olyan barátságos és családias.

Fürdő mellé épült a 4 csillagos hotel

A Szabó Család 30 éve vesz részt a Tisza-parti Termálfürdő üzemeltetésében, 1999 óta mint tulajdonos. Gondos irányításuk alatt a fürdő több ütemben került felújításra, melynek keretében modern gyógyászati központ, szaunavilág és új medencék épültek, a családosok kedvére pedig játszógaléria és modern játszótér került kialakításra. 2007-ben került átadásra a fürdő területén 13 db 4 csillagos apartman, 2013-ban pedig elindította újabb projektjét, egy 4 csillagos szálloda építtetését, ez lett a Barack Thermal Hotel & Spa.

Szóval, itt tényleg mindenki megkapja azt, amire vágyik! A családosok élményt, a gyógyulni vágyók magas minőségű kezeléseket nyugodt környezetben, a pihenni, feltöltődni vágyók pedig kényeztető wellness- és beauty szolgáltatásokat. Ami pedig egyáltalán nem mellékes, hogy mindezt megfizethető áron! Az ár-érték arány szerintem nagyon erős, szemben sajnos például sok balatoni szállással.

Igazi viziparadicsom – 11 különböző medence felnőtteknek és gyerekeknek

Az egyik legszuperebb dolog, hogy a hotel közvetlenül a fürdő strandjára nyílik, nyáron simán ki lehet sétálni, télen pedig fűtött folyosón keresztül lehet átmenni, így nagyon kényelmes a fürdőzés. A területen 11 különböző medence van, amiből kettő gyógyvizes, amiknek az összetétele elsősorban mozgásszervi és nőgyógyászati betegségek kezelésére alkalmas. Minden este leengedik a vizüket, kitisztítják, reggelre pedig újratöltik! Persze én is kipróbáltam, hiszen csak úgy relaxálni is jó érzés a meleg vízben.

Ezen kívül pedig különböző élménymedencék várják a lurkókat, csúszdákkal, ilyen – olyan pezsgőfürdőkkel és fúvókákkal, különböző mélységekkel. Van kifejezetten bébi – és gyerekmedence is, kint és bent is. Ami nagyon szimpatikus volt, hogy jól eltalálták a hőfokokat! Ármin imád a vízben lenni, igazából maximum egy órát szoktunk hagyni neki, pedig ő többet is maradna, de ha hideg a víz, nagyon hamar elkezd remegni és lilulni a szája! Ilyenkor kezdődik az, hogy ki kell venni körülbelül 10 perc után, aminek nyilván nem örül igazán, de itt nem volt lilulás, egyszer sem fázott! Ezen kívül még az is megnyugtató volt a számomra, hogy nem klórral fertőtlenítenek, így a bőre sem száradt ki annyira. Ha pedig letelt az „usziidő „, akkor felmentünk a benti rész játszógalériájára, vagy ha jó idő volt, kimentünk a játszóra.

Volt egy kis gyerekmentes szabadidőm is, leginkább akkor, amikor Ármin és Apukája édesen aludtak délután. Kipróbáltam egy hűsítő és hidratáló különleges testkezelést, másnap pedig egy kozmetikai kezelést, ahol Harangvölgyi Hydrocare termékekkel kényeztettek. Ritkán szoktam egyébként wellness és beauty szolgáltatásokra menni a nyaralások alatt, mert eddigi tapasztalataim alapján, nem igazán érik meg az árukat…vagy nem olyan termékeket használnak, amikkel tudok azonosulni, vagy az adott szakember nem az igazi. Itt nagyon jól esett mindkettő, maximálisan elégedett voltam én is, és a bőröm is, az árak pedig egyáltalán nem elszálltak!

Sok program- és szálláslehetőség

Ha pedig plusz gyerekprogramokra vágytok, vannak állandó aminátorok, elég színes programlehetőségekkel, amik hétköznap ugyanúgy elérhetőek, mint a hétvégén! Lehet bicajokat és menő verdákat, gokartokat kölcsönözni, ha barangolnátok a környéken, és rengeteg sztárfellépővel találkozhattok, egész nyáron…olyanokkal is, akik nem csak a gyerekeknek kedveznek:) Itt van a programkínálat!

Érdemes egyébként egész Tiszakécskét megismerni, hangulatos, nyugodt hely. Van városnéző kisvonat, ami a szállodától 100 méterre lévő megállóból indul, így a város további látnivalói is megtekinthetők. Ami pedig alap, az a Tisza! A folyó ezen szakasza fürdőzésre, hajókázásra és horgászásra is kiválóan alkalmas. A folyópart mellet 300 méteres homokfövenyen kialakított szabadstrand van, tele vendéglátókkal és vízi sportolási lehetőségekkel, ez a szállodától kb. 10 percnyi sétára van.

Többféle szállás közül választhatjátok ki, nektek melyik a legkényelmesebb. Vannak az elején már említett termál apartmanok, 4-6 fő részére, van óriási camping, a hotel, a legújabb pedig a modern bungalók! Ezek összkomfortos házak, egy részük nappaliból, két hálószobából, konyha-étkezőből és fürdőszobából áll, míg a kisebb stúdió házak, lakótérből, konyhából és fürdőszobából. Egy óriási fűtött medence is tartozik hozzájuk, legközelebb szívesen kipróbálnánk ezt a szállást is, nagyon jól néznek ki!

Szóval igazi csodahely ez, ahová egyébként érdemes hétköznap menni, mert akkor nagyon kellemes a tömeg.  Ráadásul télen-nyáron kikapcsolódhattok itt, mivel a kempinget leszámítva, minden szállás fűtött, a fürdőkről nem is beszélve. Tudom, túl sok jót írtam, de őszintén, egyetlen negatív dologgal sem találkoztunk, úgyhogy biztosan visszatérünk hamarosan.