A C&A 176 éve törekszik arra, hogy minél több emberhez tudja eljuttatni divatos és megfizethető árú termékeit, az utóbbi időben pedig a fenntarthatósággal kapcsolatos egyre több intézkedése bizonyítja, hogy a márka elkötelezett a környezetpolitikája mellett.
Környezettudatos kezdeményezéseinek és vállalásainak köszönhetően 2018-ban 116 000 tonna széndioxid kibocsátását (mt-CO2e) sikerült elkerülnie a gyapot és viszkóz beszerzése révén. Az ellátási láncban alkalmazott fenntarthatóbb mezőgazdasági tevékenységeknek és ruházatitermék-gyártásnak hála 2018-ban 1 milliárd köbméter vizet sikerült megtakarítania.
A márka tavaly hatodik alkalommal lett a világ legnagyobb organikusgyapot-felvásárlója, és megőrizte helyét a világelsők között a fenntarthatóbb gyapot felvásárlóinak listáján is.
A C&A a világon elsőként vezette be a Cradle to Cradle (C2C) Certified™ „arany” minősítésű pólókat, amelyek már a későbbi újrahasznosítás jegyében készülnek. A C2C-szemlélet szerint a biopamutot termesztő gazdák nem használnak veszélyes műtrágyát és növényvédőszereket, és a gyártásban részt vevő emberek sincsenek ki téve káros vegyi anyagoknak, így később ezek a ruhadarabok újrafelhasználhatók vagy újrahasznosíthatók lesznek. Ezek a termékek az első lépést jelentik a körforgásos divat felé vezető hosszú úton. Amellett hogy a biopamut termékek alappillérei a vállalat fenntartható anyagokra vonatkozó stratégiájának, az újrahasznosított anyagok is egyre nagyobb szerepet játszanak a kollekciók kialakításában. Mert a cél, hogy a jövőben a fenntarthatóság legyen az új norma.
FORRÁS: TATIANA CARDEAL, C&A FOUNDATION, C&A NEW SUSTAINABILITY REPORT (A C&A LEGÚJABB FENNTARTHATÓSÁGI JELENTÉSE)
Promóció