Petra Němcová modellkarrierje mellett valami egészen új terepen mutatkozik be. A többek közt a Bulgari, a Cartier, a Clarins vagy a Victoria’s Secret kampányokban is szereplő cseh modell társalapítóként beszállt egy cruelty-free márkába, amely egészen ritka, de azért nem teljesen egyedülálló koncepcióval nyit a fentartható szépségápolás piacán.
Az Ace of Air a zöld szemléletmód jegyében bérelhető termékcsomagolásokkal startol a beautypiacon, mégpedig gendersemleges termékekkel. Az árba termékenként 2 dollárért beépítik a csomagolás „bérleti díját”. A vissza nem térítendő összeg a teljes induló palettát érinti, azaz mind a nyolc Ace of Air terméket, amelyek ára egyébként 35- 85 dollár között mozog.
A szépségkencéket (szérumok, krémek, kapszulák) a márka egy speciális, plusz 3 dollárért bérelhető Boomerang Box névre keresztelt csomagküldő dobozban szállítja (ezt akár 100-szor is használhatják). Ehhez mellékelnek egy visszaküldési címkét, amivel az ügyfelek az amerikai UPS-en keresztül visszaküldhetik az Ace of Airhez később a termékcsomagolásokat. Petra Němcová, a márka társalapítója viccesen „James Bond-táskának” titulálta a csomagolást.
„A mai világban bérelhetünk Lime rollereket vagy ruhákat a Rent the Runwaytől, ahogyan bérelt autók is vannak. Úgy gondoltuk, hogy ez a bérleti modell a legjobb mód arra, hogy teljes és hozzáférhető legyen a koncepció – mondta el Stephanie Stahl, az Ace of Air vezérigazgatója és társalapítója. – Arra törekszünk, hogy mi legyünk a szépség- és wellnessvilág Teslája.”
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A termékek, a csomagolásuk és a termékek szállítása komoly negatív környezeti hatással bír a bolygóra minden területen, vizsgálatok szerint átlagosan a termék a 25% -át teszi ki mindennek, a szállítás 5%-ot, a maradék 70%-ot pedig a csomagolás. Bár a megosztáson alapuló modellek a szépségiparban még frisshajtásnak számítanak, és az Ace of Air is csak az Egyesült Államokban startolt egyelőre, mindenesetre üdítő jelenség.
Forrás: Glossy