A Big Mac vagy a sajtburger bizonyos értelemben akkora klasszikus, mint Manet vagy Renoir. Legalábbis ezt állítja az athéni DDB reklámügynökség, amely egy izgalmas új kampánnyal próbálja aláhúzni a McDonald’s régi hírnevét.

A Meant To Be Classic szlogennel futó kampányban elviteles mekis zacskók, nagy kóla, vagy éppen Chicken McNuggets került klasszikus impresszionista festők munkáira. A kreatív reklámok a gyorsétteremlánc ismerősségére játszanak rá, összekacsintva a régi, családi kedvenc étterem jellegzetes szimbólumai felett.

Az biztos, hogy a jelenlegi kulturális környezetben nincs könnyű dolga annak, aki az egészségtelenség szinonimájává vált étteremláncot szeretné promózni. Azt nem tudjuk, hogy vajon több burger fogy-e majd a DDB kampánya miatt, de az biztos, hogy sikerült friss, ötletes reklámmal előállniuk.

Forrás: DesignBoom